KLBquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Waar moetie heen TS?
klagen moet je in dit geval bij de Optaquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:55 schreef deepart het volgende:
Vorige week heb ik ze even gebeld voor wat vragen over een master opleiding daar, ze gebruiken een 0877 nummer wat schijnbaar 85 cent per minuut kost. Leuk hoor, ¤ 35 boven mijn bundel gebeld voor niks want die medewerkers weten geen van alle iets over de opleidingen die ze daar geven.
Is dat normaal dat je 85 cent per minuut kwijt bent zonder dat ze dat van te voren melden op de site en aan de telefoon?!![]()
Gierig hoor
Echt klantvriendelijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Telecomproviders zijn al jaren creatief in het verzinnen van nieuwe dure betaalnummers. Hoe onbekender het nummer, en hoe meer het lijkt op een normaal nummer, hoe groter de kans dat de klant het niet doorheeft...
087-nummers (088 ook dacht ik?) zijn niet duur, vanaf de vaste telefoon. Mobiel zijn providers erg creatief met de kosten...
De politie heeft al een 0900-nummerquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Een school die een 087 nummer gebruikt, dat is hetzelfde als dat de 112 alarmcentrale overgaat op 0900-112 (1 euro p/m).
10 keer doorverbinden en dus ook 10 keer je vraag stellen en dan dus ook weer 10 keer wachten tot je weer uit de wacht gehaald wordt nadat ze het aan een collega hebben moeten vragen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom blijf je 40 minuten aan de lijn als ze volgens jou niks boeiends te zeggen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |