Gelukkig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:04 schreef deepart het volgende:
Nog net mijn muis kunnen redden, laptop is ook nog droog.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:09 schreef RowanF1 het volgende:
Het is patat.
Kom maar junge, kan je hebben!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef PiRANiA het volgende:
Sukkel
Dan hadden we géén klacht gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef 3keernix het volgende:
Gelukkig, als het over je laptop zou zijn geweest hadden we een heel andere klacht gehad
TS---->quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is dus geen echte klacht he, je zat vast iets te doen...
Wacht maar af tot het ooit bij jou gebeurt. Dan zul je dit topic vinden en je excuses aanbieden!quote:
Is me overkomen maar ik open er geen topic overquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Wacht maar af tot het ooit bij jou gebeurt. Dan zul je dit topic vinden en je excuses aanbieden!
die red bull had je nodig om 14 uur achter elkaar WoW te spelen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:07 schreef Diabox het volgende:
Mijn nerd-toetsenbord (G15) is overleden door red bull.
Ik speel geen WoW, en ik drink al helemaal geen red bull om wakker te blijven...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:04 schreef leugenaar het volgende:
[..]
die red bull had je nodig om 14 uur achter elkaar WoW te spelen?
Je bedoelt Golden Power denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:12 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW, en ik drink al helemaal geen red bull om wakker te blijven...Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind.
Nee, red bull, en golden power heb ik nog nooit gezien hier zelfs in de schappen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bedoelt Golden Power denk ik.
Het is patat!quote:
Willekeurige andere MMORPG danquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:12 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW, en ik drink al helemaal geen red bull om wakker te blijven...Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind.
De mijne door de ranja van de kleine , baal er nog steeds van. Tegenwoordig maar toetsenbordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:07 schreef Diabox het volgende:
Mijn nerd-toetsenbord (G15) is overleden door red bull.
Ik speel geen MMORPG's...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Willekeurige andere MMORPG dan
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:12 schreef Cassier het volgende:
[..]
De mijne door de ranja van de kleine , baal er nog steeds van. Tegenwoordig maar toetsenborden
van een 10tje maar ik mis mijn G15
Je smileys werken niet...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef Bomil het volgende:
gvd man :S heb echt medelijden :S XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |