abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73135081
Stiemie, beterschap . Lekker vol over je heen
Fake it till you make it...
pi_73135096
Hihi het moge duidelijk zijn dat mensen vaker de fout in gaan wb het geslacht van onze baby's

Stiemie, het is wel niet babyig, maar toch, beterschap voor Linde
En Grasjes beterschap voor Isis, ik had er ook overheen gelezen, sorry
Nijna, heeft Iris wel genoeg aan bv normaal gesproken? Of mix jij ook kv en bv? (en is 100cc normaal voor een baby van Iris' leeftijd? Dat moet ik eigenlijk in het fv-topic vragen, ik weet het, maar ik zit een beetje tussen fles en borst in, dus ik voel me er niet zo thuis )

Huup ik kan me voorstellen dat je al gauw gaat beginnen met haarclipjes met die enorme haarbos van je meisje Ik zou het gewoon doen hoor, of in elk geval zolang je er bij bent.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73135211
Bedankt voor de beterschapswensen!

Tsja we zitten nu allebei met en kind op schoot en ze wisselen het huilen keurig af Ik zei al dat we het maar bij twee kinderen moeten houden want anders zijn er geen ouders meer om te helpen troosten. Hoezo rustig wennen aan twee kinderen...
pi_73135373
Stiemie wat rot voor Linde zeg dat zal inderdaad een heftig nachtje voor jullie worden. Sterkte.

En ja die haarclips, ik heb er al zo'n hoop inmiddels maar ik zou ze idd niet indoen als ik er niet zelf bij ben
misschien binnenkort eens proberen hoe het staat!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73136632
Omg, wij hadden vandaag een meisje voor jongen aan gezien.
Maar was ook als jongentje gekleed en heel kort stekelig haar. En mijn zusje vragen aan de moeder, hoe heet hij? Ze zei het is een meisje.
Was op verjaardagfeest. Tyler heeft zich goed gedragen, fles ging wel slecht.
pi_73137315
Jemig wat zijn er een boel botte harken op de wereld zeg!
En een discussie over het geslacht van je kind, dat gaat al helemaal nergens over!

Stiemie, sterkte met Linde....hopelijk gaat ze Esmee niet aansteken!
(de naam Esmee stond ook op ons lijstje voor als Lars een meisje was.....alleen dan anders gespeld...Esmay)

Huup, Meike had meen ik met 6 weken voor het eerst een knipje in, echt cute!
En ze zat er echt niet aan. Moest alleen met dichtklikken wel even oppassen voor de fontanel.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73137850
Stiemie, wat naar van Linde. Beterschap voor haar en ik hoop dat het vannacht een beetje rustig blijft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73138273
Een kussie voor zieke Linde en zieke Isis!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73141191
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat rot voor Linde zeg dat zal inderdaad een heftig nachtje voor jullie worden. Sterkte.

En ja die haarclips, ik heb er al zo'n hoop inmiddels maar ik zou ze idd niet indoen als ik er niet zelf bij ben
misschien binnenkort eens proberen hoe het staat!
ik gebruik ook al knipjes vanaf een maandje oi omdat r pony in haar ogen kwam. voordat ze naar bed gaat haal ik ze uit en gebruik ik zwitsal haarlotion en kam haar haren naar achteren
Mijn kleine sjonnie
pi_73141194
en zelfs Elin met haar staartjes wordt wel eens aangezien als jochie omdat ze toevallig blauw draagt.
want dan moet het wel een jongen zijn
pi_73141258
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef innepin het volgende:

Nijna, heeft Iris wel genoeg aan bv normaal gesproken? Of mix jij ook kv en bv? (en is 100cc normaal voor een baby van Iris' leeftijd? Dat moet ik eigenlijk in het fv-topic vragen, ik weet het, maar ik zit een beetje tussen fles en borst in, dus ik voel me er niet zo thuis )
Innepin, ik geef alleen bv en daar groeit ze goed op. Dus ik vermoed dat het alleen met kolven is dat ik er niet zoveel uit krijg. Wij zijn een beetje aan het proberen wat ze drinkt, bij bv maakt het niet zoveel uit mogen ze ook uit de fles bv drinken tot ze voldaan zijn zeg maar. Maar ik denk dat 100cc te weinig is op het moment, dus volgende flesje gaan we maar eens 120 of 150 proberen.
Ga zo mn nieuwe kolf proberen...
pi_73141803
Beterschap voor Isis en Linde.

Wat fijn dat Tess d'r flesjes weer opdrinkt ook al is ze een beetje chagrijnig.Fijn he zulke luiers verschonen

Innepin. Volgens mij kun je met fv uitrekenen hoeveel zij mag op basis van haar gewicht. Volgens mij was het gewicht * 1,5 gedeeld door het aantal voedingen per dag. Toen wij een flesje per dag gaven en voor de rest bv hebben wij de regel ook maar aangehouden. Bv mocht die dan wel meer hebben.

Vandaag ook hier niet zo'n geweldige nacht gehad. Hij was erg aan het mopperen. Elke keer dat een van ons de kamer binnen was geweest, had geaaid en getroost was het even stil en dan begon het weer. Op een gegeven moment maar bij ons in bed genomen. Alleen is dat niet echt rustig voor ons. Meneer mept vreselijk met zijn armen en mama en papa vangen om de zoveel keer klappen. Dan nog was hij steeds weer wakker. Wij wisten ook niet zo goed waar het aan lag. Hij maakte wel gromgeluiden, die die vaak maakt als hem een poeperd dwars zit. En dat terwijl hij de laatste paar dagen ondanks dat hij vaste voeding krijgt weer aan spuitluiers deed. Dat had die daarvoor maanden lang niet gehad. Ergo kip+peer=spuitluier. Ik was hier gisteren ook de gelukkige die dit een paar keer mocht verschonen.

Eventjes weg tot later
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73141824
Oh ben ik nog vergeten. Hoe doe je dat stiemie met Esmee in de draagdoek gaan slapen, vind ik erg knap.

Stom van die mensen die het nog niet begrijpen ook al kleed je je kind al specifiek in het roze of blauw aan. Ik heb altijd gezegd als ik een meisje krijg ga ik haar niet in het roze aankleden. Maar dan krijg je denk ik nog meer zulke opmerkingen. Daarnaast is het misschien tog veels te leuk om roze meisjeskleuren te kunnen kopen en aandoen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73141860
Tyler heeft bijna doorgeslapen, was bekaf van gisteren.
Hij hoest en niest nog steeds als een gek. Vanmorgen wakker met korstneusje. En rode oogjes.
Gelukkig verder wel vrolijk. Tot nu toe al 3 poepluiers gehad.
Hij probeert nu vaak te kruipen, maar lukt nog niet best.
pi_73141932
quote:
Op zondag 27 september 2009 09:49 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ben ik nog vergeten. Hoe doe je dat stiemie met Esmee in de draagdoek gaan slapen, vind ik erg knap.
Tinuviel ik heb een soort stevige stoel (leuningen zeg maar) van kussens op het bed gemaakt zodat ik niet om kon vallen en dan is het een kwestie van rechtop/zittend slapen. Echt slapen is het natuurlijk niet echt, meer doezelen. Maar ik slaap altijd erg makkelijk in vreemde houdingen en op vreemde plaatsen dus ik heb toch nog wat uurtjes slaap gehad. Al ben je de volgende ochtend wel gebroken als je wakker wordt.

Vannacht is trouwens erg meegevallen! Esmee heeft voeding gehad om 2:30 uur, om 6 uur en om 9 uur. Na de voeding van 22 uur heeft ze een uurtje krampjes gehad en daarna zijn we allemaal naar bed gegaan. De nachtvoedingen hebben we om en om gedaan, dus zo hebben we allebei nog aardig wat geslapen. Linde is 1x wakker geworden omdat ze dorst had en die paar slokjes lauw water zijn goed binnen gebleven. En iedereen ligt hier nu nog verder te pitten

Huup vooral de klemmetjes op het middelste rijtje vind ik zelf altijd eng omdat ze zo klein zijn en precies in een babymondje passen. Dat is met die grotere metalen clipjes toch minder snel het geval.
pi_73142575
Gelukkig Stiemie toch nog wat slaap gehad en een betere nacht dan gisteren. Tinuviel erg jaloers is op het kunnen slapen in elke houding. Kon ik nooit en slaap ook niet erg goed in bussen, treinen e.d.

Tyler probeert te kruipen Jair doet dat hier ook. Als hij op zijn buik ligt waaiert hij er soms met zijn armen en benen in de lucht. Het lijkt een beetje op droog zwemmen of zo. Als ik dan een speelteje voor hem maar net buiten bereik neerleg dan strekt hij zich wel heel erg. Hij wil er heel graag bij. Gisteren schoof hij een heel klein beetje achteruit en hij draaide om zijn eigen as. Hij snapt nog niet dat hij zijn beentjes onder zich moet trekken om te kunnen kruipen. Maar hij probeert het ook nog niet op de zeehondmanier door zich met zijn armen vooruit te trekken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73142662
Wat lief al die kindjes die proberen te kruipen of die het al lukt.

Zover zijn we nog lang niet maar Kobus rolt nu goed om, van buik naar rug!

Hij kijkt er bij of het niets is en mama staat er naast te klappen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73142705
Fijn dat de nacht is meegevallen, Stiemie!

Grasjes, hoe is het nu met je meisje?

Kruipende kindjes

oeke trotse mama en terecht, ook al doet Ko alsof het maar gewoon is dat ie dat kan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 september 2009 @ 11:27:42 #69
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73143222
Gelukkig "goed" geslapen Stiemie!

Leuk is dat hè, al die nieuwe dingen die kindjes "ineens" kunnen en het ook nog eens normaal vinden?
Hier zit Maarten sinds een paar dagen ineens op zijn knietjes en houdt dan zijn handjes aan de spijlen vast. Nu nog leren zelf gaan staan!
Als ik hem neerzet dan blijft hij wel staan, maar laat net zo makkelijk die spijlen los om bijna om te vallen daarna. Het is dat ik erbij sta...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73143287
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef Tinuviel het volgende:
Gelukkig Stiemie toch nog wat slaap gehad en een betere nacht dan gisteren. Tinuviel erg jaloers is op het kunnen slapen in elke houding. Kon ik nooit en slaap ook niet erg goed in bussen, treinen e.d.

Tyler probeert te kruipen Jair doet dat hier ook. Als hij op zijn buik ligt waaiert hij er soms met zijn armen en benen in de lucht. Het lijkt een beetje op droog zwemmen of zo. Als ik dan een speelteje voor hem maar net buiten bereik neerleg dan strekt hij zich wel heel erg. Hij wil er heel graag bij. Gisteren schoof hij een heel klein beetje achteruit en hij draaide om zijn eigen as. Hij snapt nog niet dat hij zijn beentjes onder zich moet trekken om te kunnen kruipen. Maar hij probeert het ook nog niet op de zeehondmanier door zich met zijn armen vooruit te trekken.
Tyler tijgert al een tijdje als een gek door het huis. Maar probeert nu echt te kruipen. Lief dat kontje in de lucht.
En Kim maar aanmoedigen.
pi_73143388
Awww kruipende en rollende baby's

Dank voor de tips over kolven en bv enzo. Blijft toch lastig uitvogelen vind ik. Nijna, wat ik erg fijn vind is dat Iris dus wel goed groeit op bv maar jij ook niet veel gekolfd krijgt, misschien valt het hier dan ook wel mee.

Stiemie, fijn dat de nacht je is meegevallen.

Hier een rotnacht gehad, maar dat is meer te wijten aan mijn vriend die ziek is, en aan mezelf, want ik ben nu ook ziek. En Willow lijkt ook al flink verkouden te worden Gelukkig komt mijn moeder vandaag helpen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73144565
Met mn nieuwe kolf ook maar 40 ml, maar het kolft wel een stuk makkelijker.

Even snel bijgelezen, ben druk hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 12:36:11 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73144641
Lena, Lars, Esmee en Lotte. k heb jullie helemaal gemist welkom
Verse Papa's en Mama's geniet van die kleintjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73145275
Beterschap voor de zieke kindjes

En voor alle nieuwe trucjes die ze ineens uithalen! Leuk hoor, en wat ben je dan trots als mama!

Serpente, ik heb je nog niet gefeliciteerd: bij deze dan
Welkom hier met je mooie dame!

De afgelopen dagen zijn heel druk geweest met een onrustige krampjesbaby die bijna niet wilde slapen, vrijwel constant huilde en piepte en onder de eczeem zit
Drinken gaat slecht, heel onrustig en heeft bijna tot een nieuwe borstontsteking geleid, maar die heb ik gelukkig kunnen afwenden. Pffff... ik vond het echt pittig de afgelopen dagen, ben blij dat M. nu thuis is zodat hij zich nu met Devin kan bezighouden en ik me niet ook nog eens daar zorgen over hoef te maken.
Morgen net Toby naar de osteopaat, baat het niet schaadt het niet.
En maar zien hoe dat met die eczeem moet. Heb er cardiflor opgesmeerd maar dat lijkt het eerder te verergeren.
Zelf denk ik niet direct aan een voedselallergie. Hij spuugt vrijwel nooit, dat is toch positief? Maar misschien heeft hij wel heel erg pijn of jeuk en dat kan hij me natuurlijk nog niet duidelijk maken. Alleen maar door zoveel te huilen
.... met gevoel voor drama....
  zondag 27 september 2009 @ 13:12:41 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73145538
Och Kersjes, wat sneu zeg! Ik hoop dat de osteopaat jullie en Toby verlichting kan brengen.

Stiemie, gelukkig nog een redelijke nacht gehad. Wat fijn dat je de nachtvoedingen af kan wisselen! Beterschap daar iig.

Is het eigenlijk zo dat kindjes eerst van buik naar rug leren rollen en dan pas andersom? Hier nog geen rollers, wel pogingen, maar die zijn tot nu toe nog niet geslaagd...
Ook wij hadden vannacht een onrustige nacht. Maar ja, we zijn gisteravond op visite geweest, de mannen lagen daardoor een beetje later in bed dan normaal. Ze hebben daar nog wel geslapen hoor, maar t gaat dan toch anders dan anders he? Hopen dat vannacht een betere nacht wordt...!
pi_73145666
Stiemie, fijn dat de nacht is meegevallen!

En Kersjes, wat vervelend dat Toby zo last van krampjes en eczeem heeft. Het is zo zielig om te zien en moelijk om niet precies te weten waar ze last van hebben.... Hopelijk kan de osteopaat helpen!

En over dat rollen, ik vind het grappig dat Kobus van buik naar rug rolt, Mees rolt juist van rug naar buik (en nog niet terug, dus na een tijdje komt er dan protest en moeten we weer even een handje helpen )
Het kan dus allebei!
pi_73145891
Hoop ik ook Jula. Welkom hier! Ik heb een achternichtje dat Yula heet trouwens
pi_73145992
Dank je!
Grappig, het is overigens niet mijn eigen naam hoor, vond het gewoon een leuke voor hier
pi_73146203
Wat vervelend dat Toby zo last heeft van krampjes en eczeem kers
  zondag 27 september 2009 @ 14:11:23 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73147250
Jula en Mees welkom hier!!

Goh wat hebben jullie veel geschreven in 1,5 dag...

Hier niets te melden eigenlijk, alles gaat zn gangetje/goed. Lennon lijkt nog meer zn stem te hebben ontdekt en brabbelt en lacht er flink op los.Ook hij "kruipt"achteruit op zn buik door de kamer. We zetten hem nu ook weer in de box, maar dan zittend, hij heeft de box en de speeltjes erin helemaal opnieuw ontdekt. Liggend wil hij eigenlijk niet meer in de box. Ow hij eet nu al ruim een week elke dag een boterham tussen de middag eerst wilde hij alleen met boter, vandaag heeft hij er één gegeten met vruchtenjam halvajam. Dat mochten we ook proberen als smeerkaas niet lukte. Omdat hij het brood nu ook goed eet, ga ik vandeweek toch weer proberen met smeerkaas.

voor alle zieke kindjes en ouders
Make love, not war ☮
pi_73148854
Fijn Stiemie, dat het allemaal nog meeviel achteraf!

Wat een verschillen hier dan met kolven, Poppedein die kolft voor een heel weeshuis en Nijna en Innepin krijgen maar zo weinig gekolfd. Toen ik zo'n stuwing had heb ik ook een avondje de boel leeg gekolft, toen had ik ook wel 180 cc te pakken trouwens.

Lars gaat goed! Gewoon een lekker mannetje! Hij kan je echt aankijken en dan lijkt het alsof alles wat je zegt opgezogen wordt als een sponsje....
Alleen na de late fles wil hij niet in zijn wieg slapen, dan gaat hij echt tekeer! Vervolgens haal ik hem er na een tijdje maar uit, en issie meteen stil he. Dan "kruipt" hij lekker tegen me aan, en zo liggen we tot de volgende voeding. Na die voeding kan ik hem wel in zijn wieg leggen en gaat hij lekker slapen. Ik snap echt niet waarom hij dat na die late fles dan niet wil. Vaaaaaaaaaaaaaaag jonk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73148898
ik kolf net genoeg om een mier te voeden dus ik ben er maar mee gekapt
en mn kind is een papzak
  zondag 27 september 2009 @ 15:33:26 #83
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73149758
Kersjes, hopelijk is de ostheopaat voor Toby dé oplossing!

Wij zijn vandaag met Maarten voor het eerst naar Sprookjeswondeland in Enkhuizen is een soort van om de hoek hier, volgend jaar komt er zeker een jaarkaart geweest. Hij vond het erg leuk en heeft ook al even in de beroemde zevenmijls-laarzen "gestaan". Ook zijn we in het treintje geweest en vond hij alle beestjes erg interessant! Nu ligt hij in zijn bedje bij te komen van de middag...
pi_73149904
Leuk Marie!! Amber vond het ook zo leuk.
Wij zijn nu in de dierentuin en Tess vind het allemaal prima. Heb de wagenbak mee en ze heefr de hele tijd tegrn de achterkant gezeten, heel stevig hoor
nu ligt ze heerlijk te slapen terwijl amber aan het spelen is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 september 2009 @ 15:40:00 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73149923
Wat heerlijk Vicky, en het is ook zulk mooi weer! Geniet er maar van
pi_73149950
Tis zalig weer en het is druk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 september 2009 @ 15:46:30 #87
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73150067
Dat zal wel... heb je het nieuws van Rocka al gelezen??? Sorry voor de offtopcic hoor modjes, maar dít is natuurlijk wel heel belangrijk nieuws
pi_73150167
Kersjes hoop dat Toby er snel vanaf is. BO zijn echt heel naar. Gelukkig ben je eraan ontsnapt deze keer.

Ons mannetje heeft niet echt zijn nacht gehad of zijn dag vandaag. De nacht was bacher. Elk uur tot anderhalf was hij weer wakker. Uiteindelijk hebben wij hem maar bij ons in bed genomen. En ook vandaag heeft hij nauwelijks geslapen. Deels lijkt hij geen last van moeheid te hebben. Wij dus wel!! Hij heeft nu ook een beetje een snotneus. Zijn neus is niet echt verstopt. Hij lijkt eerder juist te lopen. Ik weet niet of hij daar last van heeft en daarom niet ging slapen. Hij heeft in ieder geval de laatste twee voedingen voor mijn gevoel niet echt geweldig gedronken. Bij deze laatste voeding ging hij gewoon ronduit huilen als ik probeerde hem meer te geven. Maar hopen dat het door de moeheid komt en hij nu eindelijk een beetje gaat slapen. Ik heb lakentjes samengevouwen onder zijn hoofd gelegd, zodat hij met zijn hoofdje wat hoger ligt. En ik heb voor de voeding Otrivin babyneusspray in gedaan. Heeft iemand nog wat tips voor bij een verkoudheid?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 27 september 2009 @ 15:52:28 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73150202
Beterschap voor jullie mannetje Tinuviel. Heb je al een halve ui in zijn kamertje geprobeerd?
pi_73150228
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:46 schreef Marie79 het volgende:
Dat zal wel... heb je het nieuws van Rocka al gelezen??? Sorry voor de offtopcic hoor modjes, maar dít is natuurlijk wel heel belangrijk nieuws
Jaja ik heb het gezien! Leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73150258
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:52 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap voor jullie mannetje Tinuviel. Heb je al een halve ui in zijn kamertje geprobeerd?
Nee wat moet ik doen met de halve ui? Helpt dat goed?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 27 september 2009 @ 15:56:12 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73150300
Door de geur van de halve ui komt het snot allemaal wat losser te zitten (dat heb ik altijd begrepen, heb het zelf nog nooit gedaan bij Maarten).
pi_73150421
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef Marie79 het volgende:
Door de geur van de halve ui komt het snot allemaal wat losser te zitten (dat heb ik altijd begrepen, heb het zelf nog nooit gedaan bij Maarten).
Jij hebt het over een rauwe ui toch? Brandt dat niet verschrikkelijk in zijn ogen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73150674
Eigenlijk wilde ik vanavond nog weggaan en dacht eraan hem mee te nemen. Manlief is ook niet thuis. Ik zou sowieso de kinderwagen mee nemen zodat hij kan slapen. Gezien hij overdag zo weinig heeft geslapen betekent dat wel. dat ik anders met hem terug naar huis ga. Helaas dat wij nog geen oppas hebben, anders had hij rustig hier thuis in zijn eigen bedje kunnen slapen
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 27 september 2009 @ 16:18:29 #95
114177 Diaan73
pi_73150857
Een ui onder bed of in de venstertbank brandt niet in de ogen hoor...

En kun je de babyfoon misschien bij de buren neerzetten? Kan hij lekker in zn eigen bedje slapen. WIj doen dat af en toe en ik vind het ideaal.
Make love, not war ☮
pi_73151076
Nu na nog eens een beetje voeden weer in bed gelegd. Hopelijk dat hij nu een goed slaapje doet. Hij was wel erg moe. Hij viel al tijdens de voeding in slaap. Ik ga het eerst maar zonder de ui doen want volgens mij zat het snot juist heel los. Ik had eerder het idee, dat hij er last van zou kunnen hebben, dat het zo naar beneden stroomt. Heel erg bedankt voor de tip. Dat ga ik zeker proberen als het aanhoudt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73151859
Lars heeft mama-honger Gewoon lekker van genieten Karin!

Sprookjeswonderland is leuk! Dat was het 25 jaar geleden in ieder geval Gaan we volgend jaar ook heen met de jongens.

Vervelend dat Jair zo aan het snotteren is. Kun je hem niet meenemen vanavond in de draagdoek? Kan hij lekker tegen mama aan slapen, rechtovereind ook nog en da's fijner als je verkouden bent. En na afloop kan mama de snotjes uit d'r decollete peuteren
  zondag 27 september 2009 @ 16:59:58 #98
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73152079
Rockabella, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En vast een welkom in dit topic

Kersjes, wat naar de Toby eczeem heeft! Op ´plekjes´ smeer ik altijd bepanthen. Is ook een beetje vettig, misschien dat dat wat verlichting kan brengen(ik smeer het bij mezelf ook op mijn eczeem)? Hopelijk gaat de osteopaat ook helpen.

Stiemie, fijn dat het redelijk goed ging vannacht! Dat je zo kan slapen zeg

Diaan, voor Lennon met zo goed boterhammen eten! Appelstroop kan je ook proberen Vind Isis heerlijk!

Oeke, wat goed van Kobus! Nu al rollen

Marie, wat leuk dat je dat al met Maarten gedaan hebt! Ik ben daar ooit wel een keer geweest met een nichtje van toen 3, maar voor zo'n kleintje is het ook al leuk dus?

Isis is sinds vanmiddag weer een beetje op temperatuur! Vannacht nog wel 2x gekomen voor een slokje drinken en redelijk gezellig. Het slapen overdag ging echt slecht maarja. Hopelijk eet ze zo nog een beetje, want het minimum aan eten en drinken hebben we nog niet gehaald vandaag.
  zondag 27 september 2009 @ 17:05:59 #99
114177 Diaan73
pi_73152261
Grasjes, wat fijn dat Isis weer op temp is en eet en drinkt ze vandaag nog even wat ze moet drinken.

Wat betreft de appelstroop, dat hadden we ook geprobeerd en dat wilde hij ook niet. Ga ik vandeweek ook weer proberen. Ik heb het idee dat hij aan brood moest wennen en dat nu is.
Lennon was de laatste keer op cb maar 7070 gram, hij was toen 7 maanden. Ik heb hem vandaag even op de WII gewogen en hij weegt nu volgens de WII 8200 gram Eindelijk is hij een keer goed aangekomen. 10 november moeten we weer naar cb, hopelijk is het dan nog meer.. het leek elke keer dat hij niets at, terwijl hij juist heel goed eet, maar door ziekte en tandenpijn en diarree weer veel afviel. Hopelijk nu niet voordat we naar cb moeten.
Make love, not war ☮
pi_73153315
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Kersjes het volgende:
Lars heeft mama-honger Gewoon lekker van genieten Karin!

Sprookjeswonderland is leuk! Dat was het 25 jaar geleden in ieder geval Gaan we volgend jaar ook heen met de jongens.

Vervelend dat Jair zo aan het snotteren is. Kun je hem niet meenemen vanavond in de draagdoek? Kan hij lekker tegen mama aan slapen, rechtovereind ook nog en da's fijner als je verkouden bent. En na afloop kan mama de snotjes uit d'r decollete peuteren
Dat laatste vooral is zeker een aanrader. Misschien dat de draagdoek nog wel goed van pas komt thuis. Maar ik denk niet dat ik wegga en Jair meeneem. Hem thuis laten wil ik ook niet als hij zich niet goed voelt. En ik heb daarnaast geen oppas. Hij heeft nu net met behulp van wat perzik gepoept, dat leek hem ook dwars te zitten. Kijken of hij zo gaat slapen. Waar ik naartoe wilde is er veel licht en geluid. Daarnaast heb ik het idee, dat hij sowieso niet zo goed meer slaapt in de draagdoek als hij de eerste maanden deed. Maar dat verbaast met ook niet. Dus ik blijf met Jair en draagdoek thuis en moeten wij het even 1,5 uur zonder papa zien te rooien. In het geval van een ziek kind zal het me wel 'vergeven' worden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')