ik gebruik ook al knipjes vanaf een maandje oi omdat r pony in haar ogen kwam. voordat ze naar bed gaat haal ik ze uit en gebruik ik zwitsal haarlotion en kam haar haren naar achterenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat rot voor Linde zegdat zal inderdaad een heftig nachtje voor jullie worden. Sterkte.
En ja die haarclips, ik heb er al zo'n hoop inmiddelsmaar ik zou ze idd niet indoen als ik er niet zelf bij ben
![]()
misschien binnenkort eens proberen hoe het staat!
Innepin, ik geef alleen bv en daar groeit ze goed op. Dus ik vermoed dat het alleen met kolven is dat ik er niet zoveel uit krijg. Wij zijn een beetje aan het proberen wat ze drinkt, bij bv maakt het niet zoveel uit mogen ze ook uit de fles bv drinken tot ze voldaan zijn zeg maar. Maar ik denk dat 100cc te weinig is op het moment, dus volgende flesje gaan we maar eens 120 of 150 proberen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef innepin het volgende:
Nijna, heeft Iris wel genoeg aan bv normaal gesproken? Of mix jij ook kv en bv? (en is 100cc normaal voor een baby van Iris' leeftijd? Dat moet ik eigenlijk in het fv-topic vragen, ik weet het, maar ik zit een beetje tussen fles en borst in, dus ik voel me er niet zo thuis)
Tinuviel ik heb een soort stevige stoel (leuningen zeg maar) van kussens op het bed gemaakt zodat ik niet om kon vallen en dan is het een kwestie van rechtop/zittend slapen. Echt slapen is het natuurlijk niet echt, meer doezelen. Maar ik slaap altijd erg makkelijk in vreemde houdingen en op vreemde plaatsen dus ik heb toch nog wat uurtjes slaap gehad. Al ben je de volgende ochtend wel gebroken als je wakker wordt.quote:Op zondag 27 september 2009 09:49 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ben ik nog vergeten. Hoe doe je dat stiemie met Esmee in de draagdoek gaan slapen, vind ik erg knap.
Tyler tijgert al een tijdje als een gek door het huis. Maar probeert nu echt te kruipen. Lief dat kontje in de lucht.quote:Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef Tinuviel het volgende:
Gelukkig Stiemie toch nog wat slaap gehad en een betere nacht dan gisteren. Tinuviel erg jaloers is op het kunnen slapen in elke houding. Kon ik nooit en slaap ook niet erg goed in bussen, treinen e.d.
Tyler probeert te kruipenJair doet dat hier ook. Als hij op zijn buik ligt waaiert hij er soms met zijn armen en benen in de lucht. Het lijkt een beetje op droog zwemmen of zo. Als ik dan een speelteje voor hem maar net buiten bereik neerleg dan strekt hij zich wel heel erg. Hij wil er heel graag bij. Gisteren schoof hij een heel klein beetje achteruit en hij draaide om zijn eigen as. Hij snapt nog niet dat hij zijn beentjes onder zich moet trekken om te kunnen kruipen. Maar hij probeert het ook nog niet op de zeehondmanier door zich met zijn armen vooruit te trekken.
Jaja ik heb het gezien! Leuk!!quote:Op zondag 27 september 2009 15:46 schreef Marie79 het volgende:
Dat zal wel... heb je het nieuws van Rocka al gelezen??? Sorry voor de offtopcic hoor modjes, maar dít is natuurlijk wel heel belangrijk nieuws
Nee wat moet ik doen met de halve ui? Helpt dat goed?quote:Op zondag 27 september 2009 15:52 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap voor jullie mannetje Tinuviel. Heb je al een halve ui in zijn kamertje geprobeerd?
Jij hebt het over een rauwe ui toch? Brandt dat niet verschrikkelijk in zijn ogen?quote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef Marie79 het volgende:
Door de geur van de halve ui komt het snot allemaal wat losser te zitten (dat heb ik altijd begrepen, heb het zelf nog nooit gedaan bij Maarten).
Dat laatste vooral is zeker een aanrader. Misschien dat de draagdoek nog wel goed van pas komt thuis. Maar ik denk niet dat ik wegga en Jair meeneem. Hem thuis laten wil ik ook niet als hij zich niet goed voelt. En ik heb daarnaast geen oppas. Hij heeft nu net met behulp van wat perzik gepoept, dat leek hem ook dwars te zitten. Kijken of hij zo gaat slapen. Waar ik naartoe wilde is er veel licht en geluid. Daarnaast heb ik het idee, dat hij sowieso niet zo goed meer slaapt in de draagdoek als hij de eerste maanden deed. Maar dat verbaast met ook niet. Dus ik blijf met Jair en draagdoek thuis en moeten wij het even 1,5 uur zonder papa zien te rooien. In het geval van een ziek kind zal het me wel 'vergeven' worden.quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Kersjes het volgende:
Lars heeft mama-hongerGewoon lekker van genieten Karin!
Sprookjeswonderland is leuk! Dat was het 25 jaar geleden in ieder gevalGaan we volgend jaar ook heen met de jongens.
Vervelend dat Jair zo aan het snotteren is. Kun je hem niet meenemen vanavond in de draagdoek? Kan hij lekker tegen mama aan slapen, rechtovereind ook nog en da's fijner als je verkouden bent. En na afloop kan mama de snotjes uit d'r decollete peuteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |