abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:23:28 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_73121055
De flexwet gaat zover ik weet aangepast worden voor jongeren tot 27 jaar. Hierdoor kun je langer een contract voor bepaalde tijd "aangesmeerd" krijgen. Ik weet het niet zeker, maar ik vraag het me wel af: gaat dit ook gelden voor 0-uren contracten?

Ik vind m'n werk namelijk leuk en geniet enorm van de vrijheid die het 0-uren contract mij biedt. Ik wil volgend jaar dan ook niet echt een vast contract. Kan ik straks (begin volgend jaar) een win-win situatie krijgen door mijn baas gewoon te zeggen dat ik mijn 0-uren contract wil blijven houden?
pi_73121110
ik kan me niet voorstellen dat je baas dit aanbod zal weigeren, lijkt me alleen maar voordeliger voor je baas
maar wil je zelf niet de zekerheid van een inkomen dan?
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:28:54 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_73121126
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:27 schreef babipangang het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat je baas dit aanbod zal weigeren, lijkt me alleen maar voordeliger voor je baas
Ja, maar nu mag het niet
Dan moet ik eerst drie maanden uit dienst. Ik hoop stiekem dat het straks wel mag, en dat is dus ook mijn vraag
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:31:00 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73121152
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja, maar nu mag het niet
Dan moet ik eerst drie maanden uit dienst. Ik hoop stiekem dat het straks wel mag, en dat is dus ook mijn vraag
En dan moet je nog uitkijken dat je nieuwe contract niet het totale aantal van maanden in dienst boven de 36 laat uitkomen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_73121507
een vast contract kan ook een nul uren contract zijn, hen zelf 6 jaar als vakkenvuller gewerkt met een vast contract op nul uren basis
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')