SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Neem nog een pilletje vriendquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat brocolli door gothics zijn uitgevonden
Mensen die denken dat je brocolli zo schrijft ipv broccoliquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat brocolli door gothics zijn uitgevonden
Turk toont eigen initiatief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:47 schreef 3keernix het volgende:
Hij was alvast zijn 72 maagden aan het ronselen
Gast mn topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:49 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Turk toont eigen initiatief.
Is beetje bang dat de 72 maagden er zo uitzien
[ afbeelding ]
Niet liegen stiekem ging TS daarna naar een homobarquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Gast mn topic
Zo zagen die bitches van gisteravond er iig niet uit
Zal wel komen omdat je er zo uitziet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:02 schreef Mopst3r het volgende:
Er was wel een homo die mij probeerde te versieren
Die die Turk heeft gehad? Ik zou er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Gast mn topic
Zo zagen die bitches van gisteravond er iig niet uit
Jij krijgt van mij de award voor begrijpend lezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die die Turk heeft gehad? Ik zou er maar trots op zijn
Mis mijn punt anders even, wil jequote:Op zaterdag 26 september 2009 11:27 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de award voor begrijpend lezen
xenofoobquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef hamkaastosti het volgende:
pfff ik maak me meer zorgen over andere dingen die ze jatten
die kunnen ze niet van me jatten want ik heb niet zo'n xenofoob ding. Ik ben heel slecht in het bespelen van instrumentenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |