SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Neem nog een pilletje vriendquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat brocolli door gothics zijn uitgevonden
Mensen die denken dat je brocolli zo schrijft ipv broccoliquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Bomil het volgende:
Turk toont eigen initiatief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:47 schreef 3keernix het volgende:
Hij was alvast zijn 72 maagden aan het ronselen
Gast mn topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:49 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Turk toont eigen initiatief.
Is beetje bang dat de 72 maagden er zo uitzien
[ afbeelding ]
Niet liegen stiekem ging TS daarna naar een homobarquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Gast mn topic
Zo zagen die bitches van gisteravond er iig niet uit
Zal wel komen omdat je er zo uitziet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:02 schreef Mopst3r het volgende:
Er was wel een homo die mij probeerde te versieren
Die die Turk heeft gehad? Ik zou er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Gast mn topic
Zo zagen die bitches van gisteravond er iig niet uit
Jij krijgt van mij de award voor begrijpend lezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die die Turk heeft gehad? Ik zou er maar trots op zijn
Mis mijn punt anders even, wil jequote:Op zaterdag 26 september 2009 11:27 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de award voor begrijpend lezen
xenofoobquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef hamkaastosti het volgende:
pfff ik maak me meer zorgen over andere dingen die ze jatten
die kunnen ze niet van me jatten want ik heb niet zo'n xenofoob ding. Ik ben heel slecht in het bespelen van instrumentenquote:
Oke, ja, want, uuhm, ik dacht dat jij een soort ''turkenvanger van Hamelen'' was met jouw xenofoobquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:43 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
die kunnen ze niet van me jatten want ik heb niet zo'n xenofoob ding. Ik ben heel slecht in het bespelen van instrumenten
wat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Bomil het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:43 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
die kunnen ze niet van me jatten want ik heb niet zo'n xenofoob ding. Ik ben heel slecht in het bespelen van instrumenten
En dan schreeuwen: "Zeg hallo tegen mijn kleine vriend"quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:15 schreef L2S het volgende:
Tering de Kanker, Had je Uzi getrokken man!
En dan neemt hij die bitches mee naar huis en begrijpen ze eindelijk waar hij het over had.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En dan schreeuwen: "Zeg hallo tegen mijn kleine vriend"
Pin 50 euroquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef Mopst3r het volgende:
Zoals gebruikelijk checkde ik gisteren de stad met mijn homies...
En zoals gewoonlijk in onze vaste club met een lekkere scotch aan de bar, raakte ik in contact met 2 sexy bitches... Het ging van goed naar beter totdat ik me heel even omdraaide om wat tegen Melvin Jan te zeggen, draai ik weer terug staat er ineens een turk met een fles champagne die mijn wijven mee naar boven neemt
Ik wou er nog achteraan om even flink herrie te schoppen en weer eens een ouderwets vechtpartijtje uit te lokken maar dan mocht ik die tent ook niet meer in, en mijn collega's waren er ook en die mogen dat natuurlijk niet zien
Klacht: Turken die een fles champagne kunnen betalen en kankerhoeren die erin trappen
Voordat ik het vergeetquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:57 schreef Raznet het volgende:
[..]
Pin 50 eurosnij 50 of 60 papiertjes van dezelfde grootte
stop ze in je portemonee
voer die kankerhoeren dronken
laat ze je geld zien
en ze raken verslaafd aan je
. Geen fles champagne die daar tegen op kan.
Jij geeft tips hoe je aan hoerige chicks moet komen, maar in je eigen topic zeg je dat je je eigen hoer niet eens kan dumpen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:59 schreef Raznet het volgende:
[..]
Voordat ik het vergeet, niet vergeten te filmen. Kan je op internet voor echt geld verkopen
, dan komen de echte hoeren;)
Ik wil haar dumpen met gevoel, passie en romantiekquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij geeft tips hoe je aan hoerige chicks moet komen, maar in je eigen topic zeg je dat je je eigen hoer niet eens kan dumpen.
Faalgarnaal.
Dus je pint het om het later weer uit te geven aan "kankerhoeren" om daarna een portemonnee vol blanco blaadjes te showen? Ongeteste theoriën, hm.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:57 schreef Raznet het volgende:
[..]
Pin 50 eurosnij 50 of 60 papiertjes van dezelfde grootte
stop ze in je portemonee
voer die kankerhoeren dronken
laat ze je geld zien
en ze raken verslaafd aan je
. Geen fles champagne die daar tegen op kan.
mensen die denken dat turken een donkere huidskleur hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die naar clubs gaan waar mannen met een donkere huidskleur worden toegelaten.
De meeste turken die ik ken zijn toch echt wel getinter dan de gemiddelde ariër.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:55 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
mensen die denken dat turken een donkere huidskleur hebben
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:52 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan neemt hij die bitches mee naar huis en begrijpen ze eindelijk waar hij het over had.
*Badoem tssj*
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Doe ik ook altijd! Een lege fles champagne meenemen en dan gewoon vullen met water!
Werkt altijd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |