p-ciesquote:
* goldfinger geeft papier een slabbertjequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
* Papierversnipperaar slobbert de koffie naar binnen.
Boeiend, zonnig, droog, voor herhaling vatbaar!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe was je ontdekkingsreis OA
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OA hath killed teh tpoic
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met installeren?Nee met installeren. Maar ik had het beter niet kunnen doen geloof ik. Steek er een doodnormale USB-stick in en PATS: Blue screen. Fijn weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn cheap-ass Compaq doet het gewoonquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met installeren. Maar ik had het beter niet kunnen doen geloof ik. Steek er een doodnormale USB-stick in en PATS: Blue screen. Fijn weer
je hebt wel mzzl met dat krengquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn would-be desktopvervanger is dat dus vooralsnog niet
wat heb je gemaakt, en wat is nu stuk?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik het ene gemaakt gaat het volgende kapot![]()
ik blijf hier klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |