Technisch gezien heb je een punt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:30 schreef Repeat het volgende:
Nachtdienst
de baas is er toch niet, kan je net zo goed ook zelf naar huis gaan...
Oh, dat is een van de 2 mietjes die om 0300 het pand hebben verlaten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:50 schreef AAAAAA het volgende:
Wie is Zebrapaard dan? Wat is zijn rol in dit verhaal?
Als Zebrapaard weg kan, dan kun jij dat toch ook? Anders inderdaad tot het einde van je dienst die kerel opbellen, thuis en mobiel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:55 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Oh, dat is een van de 2 mietjes die om 0300 het pand hebben verlaten.
Hij hangt volgens mij ook op Fok, ken hem als Zebrapaard elders, maar geen idee wat zijn Fok usertje is eigenlijk.
Zal hem even bellen, vindt hij vast leuk.
wie 't eerst gaat... bedoel jequote:Op zaterdag 26 september 2009 04:14 schreef KintoUn het volgende:
Minimale bezetting, blah blah.
Als de pleuris uitbreekt moet je minimaal zoveel mensen hebben, yadda yadda..
Wie 't eerst komt...
Zo "werkt" dat hier.
Nachtdienst is juist gezellig!
Die zitten hier ook inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 04:37 schreef Henno het volgende:
Bij nachtdienst denk ik altijd aan zo'n bewakert die in zo'n hokje met beeldschermen in een halve coma ligt en alleen op een securityknopje moet drukken als er iets beweegt
Is dat een beetje de functieomschrijving van een gemiddelde nachtbaan?Beetje fokken en af en toe koffie halen, dan maar eens een potje schijten, het complete Donald Duck oeuvre weer eens doorlezen... alleen dan betaald
Wij grijpen in als het misgaat inderdaad, en een stukje standaard werk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 05:05 schreef Henno het volgende:
Tja als je lid bent van het securityteam dat in actie moet komen als die nachtwaker op z'n knop duwt.. dan is het natuurlijk serieus werken opeensZal meestal wel het geval zijn bij veel van die baantjes, beetje chillen totdat er iets misgaat en je er moet staan. Denk ook aan nachtechneuten die moeten ingrijpen bij technische incidenten e.d.
Hoeveel extra salaris vang je trouwens voor zoiets?
Neem mijn baan maar over als ik over een half jaar vertrekquote:Op zaterdag 26 september 2009 04:20 schreef Sapstengel het volgende:
Tot 07:00 fokken en betaald krijgen lijkt me ook wel iets.
Jij hebt mijn nachtdienst omschrevenquote:Op zaterdag 26 september 2009 04:37 schreef Henno het volgende:
Bij nachtdienst denk ik altijd aan zo'n bewakert die in zo'n hokje met beeldschermen in een halve coma ligt en alleen op een securityknopje moet drukken als er iets beweegt
Is dat een beetje de functieomschrijving van een gemiddelde nachtbaan?Beetje fokken en af en toe koffie halen, dan maar eens een potje schijten, het complete Donald Duck oeuvre weer eens doorlezen... alleen dan betaald
Deze kunnen langskomen:quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:12 schreef AAAAAA het volgende:
Wat kan er nou gebeuren, zo midden in de nacht? Inbraak?
Je werkt in de beveiliging?quote:Op zaterdag 26 september 2009 07:58 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nachtdienst omschreven
's Nachts doe ik niet veel meer dan een beetje tv kijken, fokken, gamen en staren naar een paar beeldschermen met een bak koffie in mijn hand.
Maar als de pleuris uitbreekt moet ik er wel staan.
Op zich wel relaxt werk om een tijdje te doen.quote:
Lijkt me best relaxt om mijn cvgat op te vullen.quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Op zich wel relaxt werk om een tijdje te doen.
Nachtdiensten waarbij je wel écht moet werken vind ik best killing.
Amen to that Bro!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:14 schreef Buschetta het volgende:
Nachtdienst.
Zit je in Bangladesh ofzo ? Fuckin' techmonkeys
heb je geen speakers op je laptopquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Rasher het volgende:
Nachtdiensten
Laptop mee, speakers mee. Films & series kijken. Tussendoor pauze houden + dikke ploegen toeslag.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:13 schreef KintoUn het volgende:
En mij en mijn collega's hier zomaar achterlaten.
Die klinken toch voor geen meterquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef wonietnormaal het volgende:
[..]
heb je geen speakers op je laptop
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:46 schreef Sjaakmat het volgende:
Hoezo mietjes? Zij hebben gewoon schijt en gaan eerder naar huis. jij doet er niks aan en blijft gewoon als een dom schaap werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |