Viacom IS een Amerikaans bedrijf en voor zover ik weet een groot machtig mediabedrijf. Zenders als MTV, VH1, TMF, Paramount en Comedy Central zijn in hun handenquote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef Brainfish het volgende:
Dank jullie wel voor de linkjes, mijn helden.![]()
![]()
Btw, Viacom die gaat dreigen met rechtzaken, het lijkt verrekte Amerika wel.
quote:LET OP
De volgende video's van je account zijn ontoegankelijk gemaakt wegens schending van de Communityrichtlijnen van YouTube:
* Swat - New kids 2009 - 16
De meeste soorten naaktheid zijn niet toegestaan op YouTube, voornamelijk als dit in een seksuele context is. Video's die seksueel expliciet zijn, zijn in principe ook niet toegestaan op YouTube. Er zijn uitzonderingen voor sommige educatieve, artistieke, documentaire en wetenschappelijke inhoud, maar alleen als dit het enige doel van de video is en als de video niet nodeloos grafisch is.
Je account heeft een waarschuwing ontvangen voor het schenden van de Communityrichtlijnen. Deze verloopt na zes maanden. Nieuwe schendingen kunnen ertoe leiden dat de mogelijkheid om materiaal op YouTube te plaatsen, tijdelijk wordt uitgeschakeld en/of dat je account wordt opgezegd.
Klopt helemaal. Maar ik heb geen zin dat ze onze rechtstaat vervuilen met onzinnige rechtszaken zoals ze in de VS doen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Viacom IS een Amerikaans bedrijf en voor zover ik weet een groot machtig mediabedrijf. Zenders als MTV, VH1, TMF, Paramount en Comedy Central zijn in hun handen
Whoops? Moet ik bang worden?quote:New Kids
...
New Kids
Dag,
Wees zo vriendelijk en verstandig om de New kids films van uw account te halen. Het is niet de bedoeling dat deze online staan. Door de films op uw account te zetten pleegt u inbreuk op het auteursrecht van mij en de makers.
Groet,
Gijs Kerbosch
Producent New Kids.
quote:
Wel met kapotte blikjes mongol!quote:
Ik ben al met de pet rondgegaan op fok! om je enkeltje Thailand te betalen!quote:Op zondag 27 september 2009 20:48 schreef GekkeGast het volgende:
Ze blijven mij ook steeds van berichten sturen en als je niet weg haalt gaan ze gezellig juridische stappen ondernemen..
mag nietquote:Op zondag 27 september 2009 21:51 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand misschien één bestandje uploaden met alle afleveringen?
(En naar mij pmen)
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 27 september 2009 21:57 schreef EchoAlpha het volgende:
Aflevering 12 is echt fokking ranzig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |