En zij ook...quote:Op zondag 27 september 2009 05:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, het internet zegeviert! Wij hebben ze iig.![]()
Daarom kijk ik ze ook nog niet allemaalquote:Op zondag 27 september 2009 05:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb net het hele nieuwe seizoen gekeken. Wordt weer eens tijd dat ze nieuwe afleveringen maken, anders moet ik een jaar wachten op het volgende seizoen.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:38 schreef SharQueDo het volgende:
Straks ff met Audacity aan de gang, ringtonetje in elkaar knutselen.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 27 september 2009 16:03 schreef SharQueDo het volgende:
Voor de liefhebbers, ik ben atm druk bezig met een vette ringtone. Ik moet zelf nog wel ff wat knutselen met Fruityloops voor bv die dikke basslijn.
Ik wacht met smart.quote:Op zondag 27 september 2009 16:03 schreef SharQueDo het volgende:
Voor de liefhebbers, ik ben atm druk bezig met een vette ringtone. Ik moet zelf nog wel ff wat knutselen met Fruityloops voor bv die dikke basslijn.
heldquote:Op zondag 27 september 2009 16:03 schreef SharQueDo het volgende:
U vraagt, wij draaien. Ik zal hem straks als hij klaar is exporteren in mp3 en m4a.quote:Op zondag 27 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
Die ringtone komt er vast ook in m4a formaat
Jammer inderdaad. Zijn ze nog ergens anders te halen?quote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Jammer, megaupload link doet het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |