Duidelijk, hier wilde ik ook even voor op blijven.quote:
Lijkt me toch eerder dat andere mensen iets over mij moeten zeggen in de OP toch ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, hier wilde ik ook even voor op blijven.
Beter voeg je jezelf toe bij de OP CraniuM, leren we je gelijk kennen
En voor zin heeft misselijk te worden, op de weblog staat een gruwelijk ranzig filmpje.. Don't do dugs...
Ik doe ook geen dugsquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, hier wilde ik ook even voor op blijven.
Beter voeg je jezelf toe bij de OP CraniuM, leren we je gelijk kennen
En voor zin heeft misselijk te worden, op de weblog staat een gruwelijk ranzig filmpje.. Don't do dugs...
quote:CraniuM, met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinus. Die opzich al een held is. Edwinus is eigenlijk een held, maar dat wist iedereen al.
Die man drinkt een fles whiskey in 1 avond en voelt daarna niks. Hij neukt z'n huisgenoot en neukt een ex collega. Gewoon omdat het kan. Heldish.
Dan moet je je eerst voorstellen. Maak ik er wel een leuk verhaaltje van.. Opeigen risicoquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Lijkt me toch eerder dat andere mensen iets over mij moeten zeggen in de OP toch ?
goed gekeurdquote:
CraniuM, met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss.quote:
Hoi Ritse. Goed idee. Ik kom alleen als AQwiiwii komt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:57 schreef RitseB het volgende:
Wanneer doen we nou eens een keer een meet, ik wil nedo wel tequila zien drinken
Snap ik ook welquote:
Wat ga je laten zetten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat er binnenkort wel komen denk ik
Jij bent idd zekers een grote lulquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:41 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Dan moet hij die van mij maar als silhouet gebruiken
Begrijpend lezen lieverd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent idd zekers een grote lul
Niet zo grappig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef lkb9000 het volgende:
een enorme piemel op mn rechterarm, en een enorme vagina op mn linker!
Jij bent wel van de grote pimels. Past goed hier bij de rest.quote:
Kan je niet een comeback doen op mijn post?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent wel van de grote pimels. Past goed hier bij de rest.
JEZUS wat heb ik nog veel sicke items, en fucking veel berichten van begin 2006 nog toen ik net was gestoptquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:01 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga weer even mn Lineage account nieuw leven in blazen![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:13 schreef CraniuM het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Net te laat bij de winkel om Marvel: Ultimate Alliance 2 te kopen.
Ik was vroeger van de die hard ultima online, lekker op een illegale server spelen. tijden UO Quake 3 spelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel het nu al zo'n 8 jaar (on & off) en het is nog steeds geweldig
Ik heb een tijdje Guild Wars gespeeld, maar dat hield ik ook niet zo lang vol. Tot level 20 is niet echt super leuk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:20 schreef RitseB het volgende:
Ik heb niks met mmo's, gaat zo veel tijd in zitten
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:46 schreef Edwinus het volgende:
Maar gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een japanner in de kelder die binnen een week level 80 voor je fixt
Fixquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:46 schreef Edwinus het volgende:
Maar gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een chinees in de kelder die binnen een week level 80 voor je fixt
Lol. Moet ik ook maar even doen. Vanavond als ik thuis kom ga ik wel even een paar tricks doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef CraniuM het volgende:
[..]
![]()
ik ga weer eens voor ed skate filmpjes maken
Bier drinken en veel kut roepenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef Edwinus het volgende:![]()
![]()
Wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
Nice! Bij mij ook! DOOR FIVEquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat er binnenkort wel komen denk ik
Best een strak plan zo'n meet, ik wil mezelf ook wel weer eens tequila zien drinken...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:57 schreef RitseB het volgende:
Wanneer doen we nou eens een keer een meet, ik wil nedo wel tequila zien drinken
Nog steeds dik die gast, flauw en dik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef lkb9000 het volgende:
Damnit ik wil alle andy milonakis afleveringen hebben
Battlefield 1943 (had net een personalbest van 9 kills en 285 punten ed!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef Edwinus het volgende:![]()
![]()
Wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:57 schreef Reintji het volgende:
Sjeez,... grappen maken mag hier ook al niet,
OK assistent belt ons;...
* Reintji zegt: "Pizzaria Piccolo Roma, met andré zeg het maar"
OK assistent; "Ja, de röntgen mag komen naar OK17"
* Reintji zegt: "Oh, jullie houden ook niet van een grapje?"
OK Assistent; "Ehh, wahct even. Dit is discriminatie! Ik heb gewoon de Röntgen nodig"![]()
* Reintji Ja, prima. Kom er aan
PartypoopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2009 01:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
De eerste steekverwondig is er alweer.
Als je nog kan typen ben je blijkbaar nog nooit echt lam geweestquote:Op zondag 27 september 2009 02:10 schreef Edwinus het volgende:
ben nog nooit zo lam geweest. zo eerst lekker slappen
typen is niet zo moeilijkquote:Op zondag 27 september 2009 02:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je nog kan typen ben je blijkbaar nog nooit echt lam geweest
QFTquote:Op zondag 27 september 2009 02:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je nog kan typen ben je blijkbaar nog nooit echt lam geweest
Man ik ben al sinds 8 uur op om te studeren! Vanavond party bij huize Nebo!quote:
Neboquote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Man ik ben al sinds 8 uur op om te studeren! Vanavond party bij huize Nebo!
Ik ben dus totaal niet brakquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 11:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben dus totaal niet brakik wou gewoon ff uitslapen omdat het vandaag nog kan
daarna de hele week tot en met vrijdag om 7 uur eruit
Wat voor een taart?quote:Op zondag 27 september 2009 11:56 schreef RitseB het volgende:
Ik ben heul niet brak ik ben taart aan het bakken
quote:Op zondag 27 september 2009 11:56 schreef RitseB het volgende:
Ik ben heul niet brak ik ben taart aan het bakken
Frisbeeën is stoer! Ik denk dat ik dadelijk op mijn gemak naar Ajax ga kijken. Daarna is het weer tijd voor Devil May Cry 4, wat een bazenspelquote:Op zondag 27 september 2009 11:58 schreef Fallen het volgende:
Lyzio!![]()
Ik stond vanochtend ook al om 07:30 naast m'n bed. Vandaag eens kijken of ik tijd kan vinden om weer eens achter de PS3 te kruipen.... maar als het weer zo blijft ga ik liever weer naar buiten. Frisbeeën ofzo.
COMPUTER SAYS 'NO'quote:
Owja, damn... Ajax - ADO is om half 1...quote:Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Frisbeeën is stoer! Ik denk dat ik dadelijk op mijn gemak naar Ajax ga kijken. Daarna is het weer tijd voor Devil May Cry 4, wat een bazenspel
Ploatje werk nie!quote:
Heeel eventjesquote:
Ikkequote:
Het is een bescheiden feestje met wat oud klasgenootjes en een leuke damequote:Op zondag 27 september 2009 12:05 schreef Poit het volgende:
Hoor ik daar een feestje bij Nebo??
Waar is m'n uitnodiging??
wanneer staat de limo voor om me op te halen?quote:Op zondag 27 september 2009 12:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is een bescheiden feestje met wat oud klasgenootjes en een leuke dame
quote:Op zondag 27 september 2009 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
wanneer staat de limo voor om me op te halen?
0.00 vanavond, maar alleen als je een pinguďn-pak aan hebt en op Barney Stinson lijkt!quote:Op zondag 27 september 2009 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
wanneer staat de limo voor om me op te halen?
Dan zeg je gewoon pinguďn suit up!quote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
0.00 vanavond, maar alleen als je een pinguďn-pak aan hebt en op Barney Stinson lijkt!
quote:Op zondag 27 september 2009 12:21 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon pinguďn suit up!
Dan snapt iedereen het wel
Wijfquote:Op zondag 27 september 2009 12:50 schreef Edwinus het volgende:
Ik heb even mijn shirts geteld.
Ik heb 53 tshirts. Waar ik er nog 14 regelmatig draag. De rest draag in nauwelijks, die draag ik eigenlijk alleen als de andere shirts op zijn.
9 overhemden met lange mouw en 5 pullovers.
Ik was aan het opvouwen
Ik heb volgens mij iets van 8 shirts en 4 bloesjes ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 12:50 schreef Edwinus het volgende:
Ik heb even mijn shirts geteld.
Ik heb 53 tshirts. Waar ik er nog 14 regelmatig draag. De rest draag in nauwelijks, die draag ik eigenlijk alleen als de andere shirts op zijn.
9 overhemden met lange mouw en 5 pullovers.
Ik was aan het opvouwen
Vrouwen dragen bloesjes. Mannen dragen overhemdenquote:Op zondag 27 september 2009 13:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij iets van 8 shirts en 4 bloesjes ofzo
Heldquote:Op zondag 27 september 2009 13:12 schreef Lyzio het volgende:
156 t-shirts
13 overhemden (lange mouwen)
8 overhemden (korte mouwen)
9 broeken
11 truien
15 paar schoenen
Ik heb een kleren-tic.
EEN NIEUWE! VERSCH BLOED IN DEN SC! ALL HAIL!quote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef CraniuM het volgende:
Fuck land i'm on a boat motherfucker !
Na, hij is nog niet echt actief aanwezig.quote:Op zondag 27 september 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
EEN NIEUWE! VERSCH BLOED IN DEN SC! ALL HAIL!
Ah. Oké.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Na, hij is nog niet echt actief aanwezig.
Jawel.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Na, hij is nog niet echt actief aanwezig.
In de OP staan is overrated.quote:Op zondag 27 september 2009 14:28 schreef CraniuM het volgende:
Dat ik hier al wat ben aan het posten en lees de op maar wat er over mij staat
dat ga ik na de film doenquote:
Racistquote:Op zondag 27 september 2009 15:34 schreef RitseB het volgende:
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=216451
Voor wie nog een leuk video kaartje nodig heeft
Failquote:Op zondag 27 september 2009 13:40 schreef Nebo het volgende:
Gewoon omdat hij zo geweldig blijft, ook na 50 keer
LINK VIA PM?quote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef Poit het volgende:
Seizoen 3 New Kids On The Block staat op Usenet.
Doe eentje brengen dan!!quote:Op zondag 27 september 2009 17:23 schreef Lyzio het volgende:
Mijn homemade-broodjes-hamburger zijn werkelijk episch.
Dan zijn ze helaas al koud schatjequote:
Een goede hamburger is ook koud lekker!quote:
Zeker!quote:Op zondag 27 september 2009 17:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Een goede hamburger is ook koud lekker!
Lauw bier is ook te drinken, maar koud smaakt 't toch altijd beter. You follow?quote:Op zondag 27 september 2009 17:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Een goede hamburger is ook koud lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
GA je nou bier met hamburgers vergelijken?quote:Op zondag 27 september 2009 17:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lauw bier is ook te drinken, maar koud smaakt 't toch altijd beter. You follow?
Pizza is dan ook een boterham. Maar dan anders.quote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
GA je nou bier met hamburgers vergelijken?
Ik vind koude pizza vaak lekkerder dan warme pizza.
Broodje hamburgert niet dan OF WA!quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pizza is dan ook een boterham. Maar dan anders.
Neehee. Da's vleesch!quote:
Ook leukquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Neehee. Da's vleesch!
[ afbeelding ]
OLD SKOOL BABY!
Niet tijdens etenstijd Edjequote:
Wat een prachtige vrouw! Dat bier is butt, tbhquote:
Hertog jan vind ik de lekkerste pils die er isquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een prachtige vrouw! Dat bier is butt, tbh
Ritse, mijn jongen, als jij dat vindt dan ben ik blij voor je! Want zo zijn we hier in de SC, gemoedelijkquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hertog jan vind ik de lekkerste pils die er is
Ik verwachte een complete afbranding. Maar dit is prachtig.quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ritse, mijn jongen, als jij dat vindt dan ben ik blij voor je! Want zo zijn we hier in de SC, gemoedelijk
Ik bewaar mijn flames voor de new kid. Ontgroend worden zal ie!quote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik verwachte een complete afbranding. Maar dit is prachtig.
De liefde
quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ritse, mijn jongen, als jij dat vindt dan ben ik blij voor je! Want zo zijn we hier in de SC, gemoedelijk
quote:Op zondag 27 september 2009 18:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn flames voor de new kid. Ontgroend worden zal ie!
Als poor student heb ik niet veel te willen. Maar als ik dan toch zou mogen kiezen prefereer ik Alfaquote:Op zondag 27 september 2009 18:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een lekker pilsje ?
Dat ga ik onthouden voor als AQuila zijn gezicht weer laat zienquote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden voor als AQuila zijn gezicht weer laat zien
Topic verpesten in één stap. You're the master of it, cockbitequote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat of Export, Grafenwalder, Schulten Brau, Fink Brau en wat niet al. Dat is toch dat batsige merk van de Edah, of niet?quote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink meestal dit als arme student
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat is een waarheid als een koe. Deze baas gaat in het café naar voetbal kijken al bier drinkend en sigaretten rokend. Crash jullie later, boyzzzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat is een waarheid als een koe. Deze baas gaat in het café naar voetbal kijken al bier drinkend en sigaretten rokend. Crash jullie later, boyzzzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb na de laaste gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?![]()
fixedquote:Op zondag 27 september 2009 18:54 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
KOKEN EN DAARNA AFWASSEN EN DAARNA BUTTSECKS EN DAARNA WAS OPVOUWEN.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Je bent vanaf nu de koning van de SC als je werkelijk net wakker bent.quote:Op zondag 27 september 2009 19:24 schreef Reintji het volgende:
Wakker, kansloze lui trouwens nog om 10:00h in de kroeg.
Lenny, wel eens in Santana geweest na 8en?![]()
Jouw ritme zal echt zo fucked up zijn nuquote:Op zondag 27 september 2009 19:24 schreef Reintji het volgende:
Lenny, wel eens in Santana geweest na 8en?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ja vroeger wel eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:24 schreef Reintji het volgende:
Lenny, wel eens in Santana geweest na 8en?![]()
![]()
Is na een nachtdienst niet zo raar toch?quote:Op zondag 27 september 2009 19:25 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu de koning van de SC als je werkelijk net wakker bent.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Ohja dat is waar ook.quote:Op zondag 27 september 2009 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Is na een nachtdienst niet zo raar toch?
Was ik even vergeten![]()
![]()
Echt, ook. Alleen omdat we een biertje wilden drinken na werktijd. We hadden een excuus, maar die andere lui... sjeez.quote:![]()
Wat is Daphne Bunskoek toch een lekker ding
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Kiekeboe!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
verrekte Mongol!
hee wat, het is echt een mongol!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Je was toch "gehacked"?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik ook een keer gehaald met een feestje van mij, weet bijna niks meer van die avondDo androids dream of electric sheep?![]()
Na 2 of 3 van die halve liters proef ik het verschil toch niet meer
Do androids dream of electric sheep?![]()
Hoezo misschien? Wat is je plan?quote:Op zondag 27 september 2009 21:56 schreef RitseB het volgende:
Jullie lezen misschien mee met een toekomstige politie agentHe didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Leuke stukjes erbij of niet edOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja, ik heb me echt kapot gelachen. De droogheid is zo ontzettend aanwezig. Jammer dat er niet meer van is.quote:
Thnx voor de link / tip.![]()
Ik ga misschien politiekunde doenquote:
http://www.kombijdepolitie.nl/Vacatures/Pages/Politiekundige%28bachelor%29235091.aspx?k=KBDPFunctie%3A%22Politiekundige%2520%2528bachelor%2529%22&s=KBDPVacaturesDo androids dream of electric sheep?![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 23:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga misschien politiekunde doen
http://www.kombijdepolitie.nl/Vacatures/Pages/Politiekundige%28bachelor%29235091.aspx?k=KBDPFunctie%3A%22Politiekundige%2520%2528bachelor%2529%22&s=KBDPVacaturesquote:maximaal ¤ 3.241,- bruto per maand, bij een 36-urige werkweek![]()
![]()
Is toch lang niet verkeerd?quote:live as if you'll die today
En als ik nog met de opleiding bezig ben 1300 euro bruto in de maandDo androids dream of electric sheep?![]()
Ah, een niveau 5 functie.quote:Op zondag 27 september 2009 23:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga misschien politiekunde doen
http://www.kombijdepolitie.nl/Vacatures/Pages/Politiekundige%28bachelor%29235091.aspx?k=KBDPFunctie%3A%22Politiekundige%2520%2528bachelor%2529%22&s=KBDPVacatures
Politiekunde is redelijk in trek wel en je moet echt solliciteren bij een korps voor de opleiding. Niet altijd even makkelijk dus om er bij te komen.
Maar succes!
Zorg dat je goed weet wat er van je verwacht wordt, ook op sportief gebied.
https://www.fvtpolitie.nl/welcome/index.phpHe didn't set up the rhyme with meaningless words.
Lenny!!
Hoe ver ben je met Shadow Of the Colossus??
Ik heb net de 9e verslagen.. nu geen zin meer..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga me ook goed laten informeren deze keer, vorige opleiding heb ik dat totaal niet gedaan of maar met een half oor geluisterd. Sportief komt denk ik wel goed. Maar nog niks staat vastquote:Op zondag 27 september 2009 23:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, een niveau 5 functie.
Politiekunde is redelijk in trek wel en je moet echt solliciteren bij een korps voor de opleiding. Niet altijd even makkelijk dus om er bij te komen.
Maar succes!
Zorg dat je goed weet wat er van je verwacht wordt, ook op sportief gebied.
https://www.fvtpolitie.nl/welcome/index.php
Do androids dream of electric sheep?![]()
Succes, ik ga zo denk ik ook maar maffen. Morgen er weer om half 7 uitDo androids dream of electric sheep?![]()
Ik half 8![]()
Er schijnen wel weer een aantal nieuwe groepen te zijn, zitten altijd wel knappe meiden tussen![]()
![]()
Word. Likewise. Derhalve:quote:Op zondag 27 september 2009 23:30 schreef RitseB het volgende:
Succes, ik ga zo denk ik ook maar maffen. Morgen er weer om half 7 uit
live as if you'll die today
Vandaag de 3e en 5e verslagenquote:Op zondag 27 september 2009 23:25 schreef Poit het volgende:
Lenny!!
Hoe ver ben je met Shadow Of the Colossus??
Ik heb net de 9e verslagen.. nu geen zin meer..Die vliegende motherfucker was tof
Eerste keer dat ik hem spelen heb ik er volgens mij 8 verslagen, daarna niet meer verder gegaan
Een goede vriend van me, vette gamer, woont sinds vrijdag 100meter bij me vandaanHij heeft huis een PS3, N64, Gamecube, PS2 en nog wat oude shit staan. Oja en 2 xbox360's
![]()
Met een behoooorlijke stapel games ook, dus dat is wel even een flink potje chill![]()
![]()
Heeft hij ook die 50" unit?quote:Op zondag 27 september 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vandaag de 3e en 5e verslagenDie vliegende motherfucker was tof
Eerste keer dat ik hem spelen heb ik er volgens mij 8 verslagen, daarna niet meer verder gegaan
Een goede vriend van me, vette gamer, woont sinds vrijdag 100meter bij me vandaanHij heeft huis een PS3, N64, Gamecube, PS2 en nog wat oude shit staan. Oja en 2 xbox360's
![]()
Met een behoooorlijke stapel games ook, dus dat is wel even een flink potje chill![]()
Nog nietquote:Hij had wel een flinke tv, maar hij woonde toen met z'n vriendin samen tijdelijk, en hij heeft zn tv aan haar gegeven. Hij zit nu met een 30cm tv ongeveer
Maar binnenkort krijgt hij belangstingteruggave en dan komt die dikke unit er!
Maar niet 50" denk ikZo groot vind ik ook lang niet nodig
![]()
![]()
* Fallen ook plat!![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Een soort van poit alleen dan met een xboxquote:Op zondag 27 september 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vandaag de 3e en 5e verslagenDie vliegende motherfucker was tof
![]()
Met een behoooorlijke stapel games ook, dus dat is wel even een flink potje chill
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga ook pitten.. Kinderbedtijd..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: