quote:MILAAN - De orde van advocaten van Milaan heeft een advocate voor een half jaar geschorst omdat zij in de gevangenis orale seks heeft gehad met een cliënt.
Volgens het tuchtcollege heeft zij ''het beroep onteerd''.
Een cipier kwam even poolshoogte nemen om te kijken of de routinebespreking tussen de advocate en haar cliënt ordentelijk verliep.
Door het kijkgat van de deur van de besprekingskamer zag hij het tweetal in een 'ondubbelzinnige' positie, aldus de krant la Repubblica vrijdag op zijn website.
De advocate probeerde het tuchtcollege nog een andere versie van de feiten wijs te maken: ''Ik had een pen onder de tafel laten vallen.'' Maar haar collega's trapten er niet in en hechtten geloof aan het rapport van de cipier.
quote:De advocate probeerde het tuchtcollege nog een andere versie van de feiten wijs te maken: ''Ik had een pen onder de tafel laten vallen.'' Maar haar collega's trapten er niet in en hechtten geloof aan het rapport van de cipier.
Ja, want vrouwen poepen ook niet...quote:Volgens het tuchtcollege heeft zij ''het beroep onteerd''.
Ze had beter aan kunnen geven dat het 'Pro Deo' wasquote:De advocate probeerde het tuchtcollege nog een andere versie van de feiten wijs te maken: ''Ik had een pen onder de tafel laten vallen.'' Maar haar collega's trapten er niet in en hechtten geloof aan het rapport van de cipier.
Uit de Gedragsregels 1992 van de Nederlandse Orde van Advocaten zijn onderstaand de eerste twee regels:quote:
Haar uurtarief zal hoog genoeg geweest zijn om all-in te zijn..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
Het is toch heerlijk!!! Inplaats dat je genaaid wordt,
krijg je een lekkere pijpsessie, dat zijn nog eens advocaten.
"300 euro per uur, maar wel met een happy ending!"quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Haar uurtarief zal hoog genoeg geweest zijn om all-in te zijn..
Das czekers..quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Haar uurtarief zal hoog genoeg geweest zijn om all-in te zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |