Rij je rustig over de A12... zie je verderop een vrachtwagen rijden.. dus je geeft aan dat je naar links gaat en wisselt van rijbaan.. Achter de vrachtwagen rijdt nog een Ford (Ka).. Net dat je op het punt staat de Ford Ka te passeren, gaat die kolere hufter naar links.. uiteraard zonder aan te geven, want hij hoeft dat niet.. dus je trapt op de rem.. En in plaats van dat meneer de hufter zijn snelheid verhoogt naar laten we zeggen in ieder geval 100.. nee meneer blijft rustig 80 rijden.. Ondertussen rijd er acht mij een Volkswagen (Golf), die met groot licht gebaard dat hij er graag langs zou willen.. 't gaat niet snel genoeg voor meneer Golf, dus die ontsteekt zijn groot licht gewoon vol uit!! Ik kan niet harder en kan ook niet naar rechts.. maar dat ziet deze arrogante klootzak natuurlijk niet.. die is te druk met bellen.. Enfin, meneer hufter is eindelijk klaar met zijn inhaal sprint van 80 Kmph en gaat naar rechts.. Ik haal hem in geef aan dat ik naar de rechter rijbaan ga.. en ja hoor... Daar schiet meneer Golf al bellend voorbij...
Aangezien de rechter rijbaan niet echt doorrijd.. 100 Kmph... kies ik er voor om weer even links te gaan rijden.. ik bedoel de max. snelheid is toch 120 Kmph, dus waarom zou ik dan ook niet die snelheid aanhouden toch? Ik zit nog niet eens op de 120 Kmph of er komt een Volvo aan sjeezen, en je raad het al.. van rechts.. Hij schiet me voorbij gaat naar links zonder aan te geven, want een Volvo-rijder hoeft dat niet! Nog 'n klein stuk links blijven rijden en dan is er rechts weer plek om rustig verder te rijden..
Ah.. we zijn bijna bij onze exit.. dus we geven aan.. over 300 meter ga ik er af.. LET OP!!! Nog 150 meter.. 100.. 50.. en ja, we kunnen er af.. maar de voorganger, Suzuki Alto, gooit hem er voor en voor de 2e keer moet ik weer op de rem.. Klootwijf.. geef dan aan! IS DAT NOU ZOU MOEILIJK!!?!!?!?!??!
En dat was dan op de heen weg.. de terug weg.. bijna geen enkel probleem.. op de N325 na.. Rijden 3 auto's voor mij.. die netjes aangeven.. alleen de voorste vind het nodig om ruim 600 meter voor de afslag af te remmen.. dit doet hij ook op de afrit.. Verkeerslicht is in zicht en staat op rood.. Verkeerslicht springt op groen.. Ik denk (waarschijnlijk net las mijn 2 voorgangers...) das mazzel hebben! Maar niets is minder waar.. we gaan langzamer.. en staan bijna stil... Trekt die voorste auto.. 'n F*CKING FIAT PANDA.. 'n sprint en staan wij voor 'n rood licht! GVD!!!!
IS HET NU WERKELIJK ZO F*CKING MOEILIJK????
LINKS KOPPELING
MIDDEN REM
RECHTS GAS
LINKS VAN HET STUUR KAN JE RICHTING AANGEVEN
LINKS MEANS GO..GO..GO..
GROEN MEANS DRIVE
F*CKING SLOW ASS SUNDAY DRIVERS
A big difference between men and women is that men have other body parts in mind when they offer a shoulder to cry on.