It was I.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Welke had jij toen ook alweer toen je je zwangerschap bekend maakte? Icicle2?
dat was jij toch die dat deed?
ik snap sowieso niet dat als je wat meer in de anonimiteit gaat.. dus andere nick neemt en je kinderen met alleen hun voorletter gaat noemen, je nog foto's van je kinderen plaatst...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou het alleen jammer vinden als iedereen nu ineens foto;s gaat plaatsen en na 2 uur weghaald.. dan heb je straks een topic met alleen maar kruisjes![]()
Je bent dan ook niet zwanger, wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef trui het volgende:
hmm, zou best es kunnen inderdaad easy!
en icicle, 't is mij er niet om te doen geheel overnieuw te beginnen als geheime kloon. er zijn er die dat liever willen, ook prima. maar zie m'n eerdere overwegingen, ik wil alleen maar stoppen met 't gebruik van de echte voornamen van mijn kinderen. verder hoeft 't van mij niet voor iedereen geheim te zijn wat m'n andere nick was/is.
Die mensen kunnen dan voor zichzelf wel reageren, lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef trui het volgende:
nee maar ik kan nog wel nadenken over hoe 't is als je dat wel bent of wil worden, dank u.
ik zie in het kleine babietjestopic alleen Willow staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef innepin het volgende:
Poe hee. Even de hersens kraken om te begrijpen wie wie is nu![]()
Ik snap het trouwens wel. Het maakt het er alleen niet bepaald makkelijker op.
Ik gebruik voorlopig gewoon maar Willow. Ik zou alleen wel graag willen dat een modje haar tweede naam weghaalt - de combinatie is erg makkelijk googlebaar, terwijl je bij googlen op Willow toch alleen maar Buffy fansites enzo tegenkomtDus, modje, pretty please?
hihihi zo maak je wel meteen een heleboel OUDers blij in elk geval!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!
Meteen 23 ouders met die award als hun avatar
oh ik dacht even dat iedereen hier mee mocht praten, sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:43 schreef lcicle het volgende:
Die mensen kunnen dan voor zichzelf wel reageren, lijkt me.
Kusjekroelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
oh ik dacht even dat iedereen hier mee mocht praten, sorry!
hmmz. flauw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef lcicle het volgende:
Kusjekroel
Iedereen, in drievoud inderdaad.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!
Meteen 23 ouders met die award als hun avatar
idem graag! Ben de weg ook een beetje kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef Asyniur het volgende:
Oke, graag even in mijn PM-box de oude nicks van:
mevrouw van dalen
trui groofsken
Mijn dank is groot
Hé, daar ging ik al voor...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik meld me alvast voor slechtste kloonrader-award
Ohhquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zie in het kleine babietjestopic alleen Willow staan.
Net als Santa. Allemaal 1 account en iedereen het wachtwoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Troel het volgende:
(nee serieus, ik vind dit een beetje triestig worden, kunnen we niet gewoon 1 groepskloon nemen en daar allemaal onder posten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |