abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57:00 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73289044
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat hebben de modjes beweerd. En dat is geheel volgens de regels van FOK: denk na voor je post, want wij halen het niet meer weg...
Is het nog binnen de tijd dat je zelf kan editten heb je als user mazzel, is het te laat heb je pech.

Weghalen lijkt heel onschuldig, maar kan bijv. een hele discussie om zeep helpen. Nu zou dat in het geval van het estafette topic wat minder zijn, alleen staan er een hoop oh en ah reacties die niet meer te herleiden zijn, maar FOK heeft hierin dus 1 algemeen standpunt en je moet van goede huize komen wil je voor elkaar krijgen dat er een post weg gehaald wordt. Dat is echt alleen als er mensen in gevaar zouden komen oid...
Van mij is er 1x een post weggehaald, maar dat was omdat ik anders werd aangeklaagd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73289161
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:01:50 #300
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73289230
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef mijsje het volgende:
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
In feedback staat vast wat er aan de hand is..

Wacht eens...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73289246
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik hoop dat als mijn kinderen (zowel de oudste als de jongste) gaan zoeken ze niet boos zijn om wat ze vinden.
En nu over een heel andere boeg:
Ergens kan het ook een rijkdom voor je kinderen zijn als ze later dingen terug kunnen vinden. Ikzelf weet bijvoorbeeld hoegenaamd niets van mijn eerste jaren en niemand waar ik het aan vragen kan...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')