abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2009 @ 20:15:56 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73284973
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Groofsken het volgende:
merk ik aan reacties over de pm.
Dit vind ik toch altijd zo'n jeukerige nikszeggende opmerking.

"Ja anderen vinden het ook hoor, zie ik wel aan m'n PM!"

De P in PM staat voor PRIVATE!! Hou het ook zo. Als je je punt wil onderbouwen PLAATS DIE PM DAN ANDERS BLIJFT HET BIJ SLAP GELUL IN DE RUIMTE.

Ow en ik heb geen idee wie je bent.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:17:46 #277
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73285056
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit vind ik toch altijd zo'n jeukerige nikszeggende opmerking.

"Ja anderen vinden het ook hoor, zie ik wel aan m'n PM!"

De P in PM staat voor PRIVATE!! Hou het ook zo. Als je je punt wil onderbouwen PLAATS DIE PM DAN ANDERS BLIJFT HET BIJ SLAP GELUL IN DE RUIMTE.

Ow en ik heb geen idee wie je bent.
Ik pm je zo even wie ik ben , maar ik bedoel daar helemaal niks geks mee hoor. Er kwamne gewoon vragen binnen of ik dan wel nog de naam van mijn dochter gewoon bleef gebruiken. Ik reageerde met dat ik dat al een tijdje niet meer doe en dat hadden ze nog niet gemerkt, dat is alles.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:18:26 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_73285088
Oh jongens, ik vind jullie meestal allemaal lief en gezellig en ik post hier graag, maar ik raak soms wel een beetje de weg kwijt door die kloons. Groofsken lukt nog, Bij trui en MvD heb ik vermoedens, maar kan iemand me even per pm helpengeholpen? Daarnaast vind ik dat iedereen zelf moet weten hoe ze hier posten, maar die voorletters lezen niet fijn vind ik. En vergeef me als ik een keer de leeftijd van je kind vergeet.
Zelf post ik ook wat minder over Ive en Fee, maar dat heeft niet zozeer met hun privacy te maken. Al zal ik niet heel intieme dingen posten. Mijn zusje leest hier wel eens mee en ik post alleen dingen die zij mag weten.

Hoe dan ook, ik hoop dat we wel gewoon gezellig kunnen blijven kletsen en elkaar helpen en het allemaal nog begrijpelijk blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door cattie op 01-10-2009 20:30:52 ]
pi_73285292
quote:

- Na een vriendelijk en daarna iets minder vriendelijk verzoek via pm het bericht weer verwijderd -

Misschien is het beter voor jullie vriendschap als je dit soort dingen gewoon over de telefoon vertelt..

[ Bericht 40% gewijzigd door lcicle op 02-10-2009 08:25:23 (quote gewist) ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_73285573
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zag net in een ander topic dat ik EG was
Nope, ik ben jij, jij hebt nog niet gezegd wie jij bent
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73285636
quote:
Heerlijk ontnuchterend Oeke .
Ghehe, tja, ik volg deze discussie eigenlijk met een knoop in mijn maag want ik ben relatief nieuw op internet, en de hele privacydinges houdt me vaak bezig hoor. Maar ik probeer gewoon intieme dingen voor mezelf te houden en ik gebruik heel vaak Ko als naam.

Ik vind al die kloons trouwens niet zo moeilijk, ik weet geloof ik wel wie wie is, maar ergens is het ook een beetje jammer. Ach, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 20:33:52 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_73285737
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn

Tis weer tijd voor nieuwe accounts menschen!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:34:05 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73285746
Ieder zijn eigen keuze,
Ik ben trots op mijn Arwen, nu is ze wellicht in combi nick/naam lastiger googlebaar.
Maar ik heb heel lang op papier in schriftjes alles opgeschreven over Arwen.
Schriftjes die een zeker persoon verbrandt heeft uit woede.
Ik ben alleen maar hartstikke blij dat met een beetje speurwerk ik wel dingen kan vinden, dat ik wel dingen kan uitdraaien.
Verhalen waar mijn zorgen en verdriet om staan om haar, maar vooral ook mijn blijdschap, mijn trots.
Dat ze dingen over haar papa terug kan vinden, doormiddel van zijn posts, zelf als ze oud genoeg is kan zien, Goh dat was mijn papa.
Want ze heeft geen mogelijkheid meer om haar papa te kennen.
En Dankzij internet kan ik haar toch een beetje papa laten ervaren.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:35:15 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73285786
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef cattie het volgende:
Oh jongens, ik vind jullie meestal allemaal lief en gezellig en ik post hier graag, maar ik raak soms wel een beetje de weg kwijt door die kloons. Groofsken lukt nog, Bij trui en MvD heb ik vermoedens, maar kan iemand me even per pm helpengeholpen? Daarnaast vind ik dat iedereen zelf moet weten hoe ze hier posten, maar die voorletters lezen niet fijn vind ik. En vergeef me als ik een keer de leeftijd van je kind vergeet.
Zelf post ik ook wat minder over Ive en Fee, maar dat heeft niet zozeer met hun privacy te maken. Al zal ik niet heel intieme dingen posten. Mijn zusje leest hier wel eens mee en ik post alleen dingen die zij mag weten.

Hoe dan ook, ik hoop dat we wel gewoon gezellig kunnen blijven kletsen en elkaar helpen en het allemaal nog begrijpelijk blijft.
dat hoop ik ook cattie!

ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor. hopelijk kunnen jullie eraan wennen, en die namen van de kinderen, tsja, ik vind 't zelf ook raar. maar 't idee ontstond om te voorkomen dat 't zo'n voorletterfestival zou worden. en als iedereen 't alleen maar over zn oudste en jongste heeft, hoe moeten we elkaars kinderen dan noemen? ook alleen maar op die manier? wordt 't net zo'n vermoeiende toestand als met de voorletters vrees ik.
in de haak.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:36:21 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73285834
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn

dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 20:40:35 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_73285996
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef trui het volgende:

[..]

dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.
sarcasme..
pi_73286210
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:

Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:49:56 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73286341
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ieder zijn eigen keuze,
Ik ben trots op mijn Arwen, nu is ze wellicht in combi nick/naam lastiger googlebaar.
Maar ik heb heel lang op papier in schriftjes alles opgeschreven over Arwen.
Schriftjes die een zeker persoon verbrandt heeft uit woede.
Ik ben alleen maar hartstikke blij dat met een beetje speurwerk ik wel dingen kan vinden, dat ik wel dingen kan uitdraaien.
Verhalen waar mijn zorgen en verdriet om staan om haar, maar vooral ook mijn blijdschap, mijn trots.
Dat ze dingen over haar papa terug kan vinden, doormiddel van zijn posts, zelf als ze oud genoeg is kan zien, Goh dat was mijn papa.
Want ze heeft geen mogelijkheid meer om haar papa te kennen.
En Dankzij internet kan ik haar toch een beetje papa laten ervaren.
En dit vind ik dus de mooiste en meest waardevolle post in de hele discussie!

en vwb dat mensen minder herkenbaar willen worden naarmate hun kindren ouder worden, is logisch. ze kunnen dingen over zichzelf lezen vanuit het perspectief van de ouders, en dat is niet leuk als schoolgaand kind.
aan de andere kant, als je niet wil dat vreemden meelezen of dingen kunnen terugzoeken, post het dan niet.
voor mij is fok! iig een goede steun bij bepaalde opvoedvragen en dingen, en dat is voor mij een groot deel van de kracht van OUD
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 20:51:23 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_73286406
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.
Uiteindelijk heeft het helemaal niets meer met privacy te maken als het niet uitmaakt als de kloon gecombineerd kan worden met het eerdere account. Iemand die echt terug wil lezen, kind of wie dan ook, gaat toch wel zo ver spitten tot diegene weet wat ie wil weten. Zeg dan gewoon dat je je usernaam poepiezat bent! Wat er tot nu toe gepost is is zo tegenstrijdig als ik weet niet wat. Vooral als de nieuwe user dan ook nog eens foto's gaat posten
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:52:38 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73286461
Volgens mij gaat het helemaal niet meer over het feit dat drie mensen vandaag hun naam veranderd hebben, of over het feit dat een aantal mensen hun kind niet bij naam noemen (een kleine groep volgens mij als je naar het geheel aan posters kijkt), maar meer over wat het schrijven op het internet voor dilemma's met zich mee kan brengen. Misschien dat er een meer algemeen discussietopic geopend kan worden daarover, waar serieus over de voors en tegens gepraat kan worden, zonder alle persoonlijke irritaties enzo.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:54:00 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73286511
yeah right. ik zou 'm liever niet inruilen hoor. het gaat mij erom dat als willekeurige mensen op die namen googlen dat ze dan bij m'n vorige account uitkomen, en niet bij dit nieuwe.
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 20:54:56 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_73286559
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef trui het volgende:
yeah right. ik zou 'm liever niet inruilen hoor. het gaat mij erom dat als willekeurige mensen op die namen googlen dat ze dan bij m'n vorige account uitkomen, en niet bij dit nieuwe.
en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:57:44 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_73286673
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef moussy het volgende:

[..]

en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.
Of in dit topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:40:06 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73288302
Oke, nu snapt deze spuit elf ook waarom ik niks meer snapte van het speeltuinbankje en van andere topics enzo.
Nee duidelijk, of eigenlijk niet.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:44:33 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73288502
Maargoed, als Fok over een paar jaar gewist wordt met posts en al dan is er toch niks meer terug te vinden. Ofwel?
Jaaaaaaaa laten we fok van voorafaan beginnen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:44:41 #296
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73288510
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:

[..]

dat hoop ik ook cattie!

ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor. hopelijk kunnen jullie eraan wennen, en die namen van de kinderen, tsja, ik vind 't zelf ook raar. maar 't idee ontstond om te voorkomen dat 't zo'n voorletterfestival zou worden. en als iedereen 't alleen maar over zn oudste en jongste heeft, hoe moeten we elkaars kinderen dan noemen? ook alleen maar op die manier? wordt 't net zo'n vermoeiende toestand als met de voorletters vrees ik.
Gewoon zo: Hoe is het met jouw oudste /jongste? Of: nou hoorde ik toch een raar verhaal van sjak's oudste.... of hee, dat lijkt sjak's jongste wel.

Ik begrijp de overwegingen deels maar denk ook dat als een kind iets wil vinden ze dat ook wel lukt. Onze toekomst is internet, ook die van onze kinderen. Ze zullen daar zo handig in worden dat ik het eens ben met de mensen die zeggen dat als je niet wilt dat ze wat gaan vinden, je niets moet posten.
Ik hoop dat als mijn kinderen (zowel de oudste als de jongste) gaan zoeken ze niet boos zijn om wat ze vinden. Ik kan het me niet voorstellen. Ik volg mijn onderbuik gevoel in deze, als iets niet lekker voelt zet ik het niet neer. Ik verwacht eerlijk gezegd dat alles wat ze hier gaan vinden, ze allang weten.
Lekker douchen!
pi_73288821
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef amaranta het volgende:
Oke, nu snapt deze spuit elf ook waarom ik niks meer snapte van het speeltuinbankje en van andere topics enzo.
Nee duidelijk, of eigenlijk niet.
Hm, dat dus
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57:00 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73289044
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat hebben de modjes beweerd. En dat is geheel volgens de regels van FOK: denk na voor je post, want wij halen het niet meer weg...
Is het nog binnen de tijd dat je zelf kan editten heb je als user mazzel, is het te laat heb je pech.

Weghalen lijkt heel onschuldig, maar kan bijv. een hele discussie om zeep helpen. Nu zou dat in het geval van het estafette topic wat minder zijn, alleen staan er een hoop oh en ah reacties die niet meer te herleiden zijn, maar FOK heeft hierin dus 1 algemeen standpunt en je moet van goede huize komen wil je voor elkaar krijgen dat er een post weg gehaald wordt. Dat is echt alleen als er mensen in gevaar zouden komen oid...
Van mij is er 1x een post weggehaald, maar dat was omdat ik anders werd aangeklaagd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73289161
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:01:50 #300
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73289230
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef mijsje het volgende:
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
In feedback staat vast wat er aan de hand is..

Wacht eens...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')