quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dit vind ik toch altijd zo'n jeukerige nikszeggende opmerking.
"Ja anderen vinden het ook hoor, zie ik wel aan m'n PM!"
De P in PM staat voor PRIVATE!! Hou het ook zo. Als je je punt wil onderbouwen PLAATS DIE PM DAN ANDERS BLIJFT HET BIJ SLAP GELUL IN DE RUIMTE.
Ow en ik heb geen idee wie je bent.
Misschien is het beter voor jullie vriendschap als je dit soort dingen gewoon over de telefoon vertelt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Groofsken het volgende:
- Na een vriendelijk en daarna iets minder vriendelijk verzoek via pm het bericht weer verwijderd -
Nope, ik ben jij, jij hebt nog niet gezegd wie jij bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zag net in een ander topic dat ik EG was
Ghehe, tja, ik volg deze discussie eigenlijk met een knoop in mijn maag want ik ben relatief nieuw op internet, en de hele privacydinges houdt me vaak bezig hoor. Maar ik probeer gewoon intieme dingen voor mezelf te houden en ik gebruik heel vaak Ko als naam.quote:
dat hoop ik ook cattie!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef cattie het volgende:
Oh jongens, ik vind jullie meestal allemaal lief en gezellig en ik post hier graag, maar ik raak soms wel een beetje de weg kwijt door die kloons. Groofsken lukt nog, Bij trui en MvD heb ik vermoedens, maar kan iemand me even per pm helpengeholpen? Daarnaast vind ik dat iedereen zelf moet weten hoe ze hier posten, maar die voorletters lezen niet fijn vind ik. En vergeef me als ik een keer de leeftijd van je kind vergeet.
Zelf post ik ook wat minder over Ive en Fee, maar dat heeft niet zozeer met hun privacy te maken. Al zal ik niet heel intieme dingen posten. Mijn zusje leest hier wel eens mee en ik post alleen dingen die zij mag weten.![]()
Hoe dan ook, ik hoop dat we wel gewoon gezellig kunnen blijven kletsen en elkaar helpen en het allemaal nog begrijpelijk blijft.![]()
dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn![]()
![]()
![]()
Tis weer tijd voor nieuwe accounts menschen!!
sarcasme..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef trui het volgende:
[..]
dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.
Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn![]()
![]()
![]()
Tis weer tijd voor nieuwe accounts menschen!!
En dit vind ik dus de mooiste en meest waardevolle post in de hele discussie!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ieder zijn eigen keuze,
Ik ben trots op mijn Arwen, nu is ze wellicht in combi nick/naam lastiger googlebaar.
Maar ik heb heel lang op papier in schriftjes alles opgeschreven over Arwen.
Schriftjes die een zeker persoon verbrandt heeft uit woede.
Ik ben alleen maar hartstikke blij dat met een beetje speurwerk ik wel dingen kan vinden, dat ik wel dingen kan uitdraaien.
Verhalen waar mijn zorgen en verdriet om staan om haar, maar vooral ook mijn blijdschap, mijn trots.
Dat ze dingen over haar papa terug kan vinden, doormiddel van zijn posts, zelf als ze oud genoeg is kan zien, Goh dat was mijn papa.
Want ze heeft geen mogelijkheid meer om haar papa te kennen.
En Dankzij internet kan ik haar toch een beetje papa laten ervaren.
Uiteindelijk heeft het helemaal niets meer met privacy te maken als het niet uitmaakt als de kloon gecombineerd kan worden met het eerdere account. Iemand die echt terug wil lezen, kind of wie dan ook, gaat toch wel zo ver spitten tot diegene weet wat ie wil weten. Zeg dan gewoon dat je je usernaam poepiezat bent! Wat er tot nu toe gepost is is zo tegenstrijdig als ik weet niet wat. Vooral als de nieuwe user dan ook nog eens foto's gaat postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.
en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef trui het volgende:
yeah right. ik zou 'm liever niet inruilen hoor. het gaat mij erom dat als willekeurige mensen op die namen googlen dat ze dan bij m'n vorige account uitkomen, en niet bij dit nieuwe.
Of in dit topicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.
Gewoon zo: Hoe is het met jouw oudste /jongste? Of: nou hoorde ik toch een raar verhaal van sjak's oudste.... of hee, dat lijkt sjak's jongste wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
[..]
dat hoop ik ook cattie!
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor. hopelijk kunnen jullie eraan wennen, en die namen van de kinderen, tsja, ik vind 't zelf ook raar. maar 't idee ontstond om te voorkomen dat 't zo'n voorletterfestival zou worden. en als iedereen 't alleen maar over zn oudste en jongste heeft, hoe moeten we elkaars kinderen dan noemen? ook alleen maar op die manier? wordt 't net zo'n vermoeiende toestand als met de voorletters vrees ik.
Hm, dat dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef amaranta het volgende:
Oke, nu snapt deze spuit elf ook waarom ik niks meer snapte van het speeltuinbankje en van andere topics enzo.
Nee duidelijk, of eigenlijk niet.
Van mij is er 1x een post weggehaald, maar dat was omdat ik anders werd aangeklaagd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hebben de modjes beweerd. En dat is geheel volgens de regels van FOK: denk na voor je post, want wij halen het niet meer weg...
Is het nog binnen de tijd dat je zelf kan editten heb je als user mazzel, is het te laat heb je pech.
Weghalen lijkt heel onschuldig, maar kan bijv. een hele discussie om zeep helpen. Nu zou dat in het geval van het estafette topic wat minder zijn, alleen staan er een hoop oh en ah reacties die niet meer te herleiden zijn, maar FOK heeft hierin dus 1 algemeen standpunt en je moet van goede huize komen wil je voor elkaar krijgen dat er een post weg gehaald wordt. Dat is echt alleen als er mensen in gevaar zouden komen oid...
In feedback staat vast wat er aan de hand is..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef mijsje het volgende:
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |