Ik tik het toch met kleine lettersquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Kip met AIDS![]()
Het is met hoofdletters trouwens,
The Fly? met dat teleporteer dingquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:53 schreef SpecialK het volgende:
Heb je "The Fly" wel eens gezien, TS?
Nou dat dus.
ik kook voor mn vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:51 schreef Scarface2004 het volgende:
wtf doe jij in de keuken, daar heb je vrouwen voor man
dumpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik kook voor mn vriendin![]()
ik doe t beter
Of wil je van haar af dmv vergif?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik kook voor mn vriendin![]()
ik doe t beter
Je geeft het antwoord alquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef marcel-o het volgende:
maar je kan er dus wel degelijk ziek van worden? of is dat weer weerstand afhankelijk?
ehm ja, maar als je je snijdt, dan heb je je al gesneden...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:30 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik snap het niet..je wast je handen toch sowieso wel?
Neen, desinfecterende zeep erop en klaar is kees.... anders zou half kokend Nederland al MORSDOOD zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm ja, maar als je je snijdt, dan heb je je al gesneden...
je snijdt door omdat je het niet merkt. pas nadat je klaar bent, was je je handen ( ta laat?! )
Neuh, zo snel kweekt zoiets zich niet uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm ja, maar als je je snijdt, dan heb je je al gesneden...
je snijdt door omdat je het niet merkt. pas nadat je klaar bent, was je je handen ( ta laat?! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |