Nee hoor, ik was de laatste.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ehh ik moest de nieuwe openen? Thnx Noek
quote:
Ik zit hier ongelooflijk te lachen, in mezelf, heb ik je toch een keer te pakken, en nee geen rancune...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh invulling aan. Ja, volgens mij heb je gelijk.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De ruimtewezens komen eraan
Na zo'n afgelopen nacht is het wel lekker om in je eigen bedje te slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
De kinderen slapen en we waren met zoveel mensen dat ik lekker zo in mijn eigen bedje mag duiken.
Wel met de wekker om 6 uur, maar ben wel blij kan wel een goede nachtrust gebruiken.
Gister was ik er echt helemaal stuk van heb echt meer gehuild dan het afgelopen half jaar bij elkaar, vandaag gaat het wat beter, heb ook niet meer gehuild. Wel is hij continu een beetje aanwezig in mijn gedachten.
Denk ik dan
mij ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
De post van LS in het [IM] deed mij ook wel wat eigenlijk.
Ben benieuwd of die rakkers je met rust laten, ja ihij is, vreemd genoeg, ook konstant in mijn gedachten..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
De kinderen slapen en we waren met zoveel mensen dat ik lekker zo in mijn eigen bedje mag duiken.
Wel met de wekker om 6 uur, maar ben wel blij kan wel een goede nachtrust gebruiken.
Gister was ik er echt helemaal stuk van heb echt meer gehuild dan het afgelopen half jaar bij elkaar, vandaag gaat het wat beter, heb ook niet meer gehuild. Wel is hij continu een beetje aanwezig in mijn gedachten.
Denk ik dan
Gek he, mij ook, wat zal hij zich ook rot geschrokken zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
De post van LS in het [IM] deed mij ook wel wat eigenlijk.
in het IM topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook af of er een reaktie van LS was..
Dat zeg ik ook tegen mezelf.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Manu blijft nog wel een tijdje door je hoofd spoken, maar dat is eigenlijk helemaal niet erg
O, net gemist!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag het iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
O, net gemist!![]()
(had net een sms gestuurd: oeps sorry, piep ik de kinderen nu wakker?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |