Dat was m'n eerste concert in de 90squote:
Ja dat is jammer ja. Hopelijk herhalen ze de platen zo weinig mogelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al worden platen herhaald.... was er al bang voor dat we deze week weer dezelfde nummers zouden horen.
Deed Annemiek ook toch zonet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Gebruikt iedereen de oude filenieuws jingle, komt Timur aan met de nieuwe ANWB jingle... En daarvaar was al helemaal slecht
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:41 schreef on_air het volgende:
Gzus gristus... de man is failliet. Val mij er niet mee lastig.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
terug is van de prenatal dwaze survival dagen
uhu, maar een paar van gezien maar lijkt me idd een leuke seriequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin jaren 90 volgens Google.
Leuke serie/
Haha, dat gevoel is terecht!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, maar een paar van gezien maar lijkt me idd een leuke serieIk voel me jong
op Veronica kwam 'ie ook nog pas geleden jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel is terecht!. Die serie is al zooo onwijs vaak herhaald, niet normaal meer
.
comedy central volgens mij ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op Veronica kwam 'ie ook nog pas geleden ja
tozzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef gerbenp het volgende:
ben er even tussen uit voor de folders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |