Heb je het nou over een pak melk of een kut?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef Qaox het volgende:
Sommige mensen snappen gewoon niet hoe je een pak yoghurt of melk open moet maken.
Voor de mensen die het niet weten:
Stap 1: Vouw de vleugels uit elkaar
Stap 2: Duw de vleugels uit elkaar
Stap 3: Terwijl knijpend, trek de vleugels naar voren.
Jij trekt de vleugels bij een kut naar voren?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je het nou over een pak melk of een kut?
Dat moet tegenwoordig bij prostituees had ik begrepen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij trekt de vleugels bij een kut naar voren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Leer communiceren met ze. Desnoods verlaag je jezelf tot hun niveau en gooi je een pak melk (vol en geopend uiteraard) op je huisgenoten als ze slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef Qaox het volgende:
[..]
Ts, is niet zwakzinnig.
Beunhaas die je bent.
Ts leeft in huis met mensen die niet geholpen willen worden...
Iesch plaatje van goegel.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
Oh, ik gebruik nooit dat blauwe plastic, want dat zat er vroeger ook niet op
Het feit dat ze zich nog afvragen of jij denkt dat ze dom zijn, zegt al genoeg over je huisgenotenquote:
Het gaat me ook niet om de mensen, maar om de zooi die het geeft...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die geen pak open kunnen maken, waar maak je je druk om zeg.
quote:
Nee hoor, hier ook...meestal gaat het goed, maar eens in de zoveel tijd wil er eentje gewoon echt niet...dan maar uitscheuren hehequote:Op vrijdag 25 september 2009 22:04 schreef RickoKun het volgende:
ben ik de enige die er soms moeite mee heeft?
Dan is het pak 'te slap' ofzo, en dan krijg ik hem niet meer omhooggewipt, uit frustratie ga ik dan idd (sorry ts) ook gewoon met mn vinger die meuk open rukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |