Noooooooooooooooooooooooooohquote:
Woow, doe je goed dan als je daarmee begint als je 1e telefoon!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan de zwart-wit versie
bestonden die al in de jaren 90?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan de zwart-wit versie
Een kennis van mij repareerde die dingen. Soms kon hij met overgebleven onderdelen hier en daar een nieuwe in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Woow, doe je goed dan als je daarmee begint als je 1e telefoon!
Ik heb nog nooit een mobiel met toetsenbord gehad, zelfs nu nog niet
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bestonden die al in de jaren 90?
December '98 is ie op de markt gekomen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet.
De eerste 'luxe' telefoons (voornamelijk voor business-bedrijven enzo) met toetsenbord etc kwamen geloof ik eind jaren 90 toch?
En anders begin deze eeuw, dat moet toch ook nog hier wel passen![]()
Als het haar eerste telefoon was hoort 't wel in dit topic thuis toch?
Wat kunnen we winnen als we het raden?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja meer weet ik niet
Ja hij had een uitschuifantenne
Kon jij er ook nog mee bellen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja meer weet ik niet
Ja hij had een uitschuifantenne
Want? Nu hebben we los geslagen telefoons die mensen vermoorden?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:48 schreef Klopkoek het volgende:
We lachen er allemaal wel om maar achteraf bezien kun je stellen dat al die functies uit de hand zijn gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |