SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nokia 5200
Nokia 3110 classic
Nokia N95 8GB
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijne op een rijtje
Swing 200
[ afbeelding ]
Nokia 3310
[ afbeelding ]
Nokia 3220
[ afbeelding ]die 3110c was een fijne telefoon, die had ik ook vóór mijn huidige phone (n900)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nokia 5200
[ afbeelding ]
Nokia 3110 classic
[ afbeelding ]
Nokia N95 8GB
[ afbeelding ]![]()
afbeelding werkt niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
Superleuk topic dit !
En is juist leuk om een geschiedenis te zien van een gebruiker ! Ik zit zelf ook al te tellen, heb er ook al wat versleten
Dit was mijn 1e met libertel abbonement, jemig wat gaf ik toen veel geld uit aan smsen
[ afbeelding ]
Die heb ik in het blauw gehad, heul klein schermpie he hihiquote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog. Zou ie het nog doen??
Waarschijnlijk is de accu niet meer op te laden, anders kun je 'm nog zeker gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog. Zou ie het nog doen??
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
Superleuk topic dit !
En het is juist leuk om een geschiedenis te zien van een gebruiker ! Ik zit zelf ook al te tellen, heb er ook al wat versleten
Dit was mijn 1e met libertel abbonement, jemig wat gaf ik toen veel geld uit aan smsen
[ afbeelding ]
Dit was een fijn toestel, baalde enorm toen hij niet meer wou opladen
Same here (al moet ik wel zeggen dat dat de eerste mobiele telefoon in ons gezin was en hij dus eigenlijk niet van mij was, maar van m'n ouders. Mocht hem meenemen als ik weg ging)quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef ricost het volgende:
Ik begon met een Nokia Ringo NMT telefoon
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |