ZO! Had je die allemaal als eerste?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Mijn allereerste telefoon kreeg ik toen ik 11 was en dat was de Ericsson t10s
[ afbeelding ]
daarna kreeg ik de nokia 3310 (net als 3 miljard anderen op de wereld)
[ afbeelding ]
Uiteraard met een kameleon frontje die van kleur wisselde in de zon (held op het schoolplein!haha)
Na de 3310 een tijdje te hebben gebruikt kocht ik mijn allereerste telefoon zelf en dat was de motorola v525
[ afbeelding ]
Na twee jaar de motorola gebruikt te hebben mocht ik mijn allereerste abonnement nemen en toen nam ik de Motorola v3 Razr, in mijn ogen de mooiste telefoon die ik ooit heb gehad tot nu toe.
[ afbeelding ]
Samsung g600 naar de motorola v3. Ik heb deze ook maar een jaar gehad. Ik vond hem in het begin leuk maar Samsung toestellen vind ik saai dus kreeg mijn moeder de samsung en nam ik de
[ afbeelding ]
Nokia e71
[ afbeelding ]
Fijn toestel en je kan er supergoed mee sms'en en internetten. De knopjes zijn klein maar werken hartstikke goed alleen was ik er persoonlijk na 4 maanden op uitgekeken en deed ik hem weg.
en nu heb ik de Blackberry Bold
[ afbeelding ]
En ik ben er nog steeds heel blij mee, ik mag in December weer een nieuwe uitkiezen en het wordt voor mij sowieso weer een blackberry
ZO! Denk jij even de smartass uit te kunnen hangen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ZO! Had je die allemaal als eerste?
meen je dat serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het vertellen als ik mijn eerste koop.
Ik kom toch nooit buiten ?quote:Op maandag 2 november 2009 17:49 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
meen je dat serieus?zo ja, dan vind ik dat wel heel knap van je
wat moet je op je 11e met een telefoon?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Mijn allereerste telefoon kreeg ik toen ik 11 was en dat was de Ericsson t10s
Verjaardagscadeauquote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat moet je op je 11e met een telefoon?
Kindertelefoon bellen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat moet je op je 11e met een telefoon?
Wat doet dat pakje sigaretten daarbij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
Ik vond laatst bij het opruimen van m'n schuur de eerste mobiele telefoon van mijn ouders nog terug:
[ afbeelding ]
Een Philips Fizz uit 1996, dit was volgens mij echt een van de allereerste GSM's die verkrijgbaar was en was letterlijk zo groot als een baksteen
ik had deze ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
En dan had je beltegoed en sms-tegoed. Betaalde 50ct (gulden) per sms toen.![]()
Da's om te laten zien hoe huge ie isquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat doet dat pakje sigaretten daarbij?xD
Hahaquote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's om te laten zien hoe huge ie is
Die subwoofer hoort onder de tafel in een hoek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
En dan had je beltegoed en sms-tegoed. Betaalde 50ct (gulden) per sms toen.![]()
Bij lange na niet de eerste GSM die verkrijgbaar wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
Ik vond laatst bij het opruimen van m'n schuur de eerste mobiele telefoon van mijn ouders nog terug:
[ afbeelding ]
Een Philips Fizz uit 1996, dit was volgens mij echt een van de allereerste GSM's die verkrijgbaar was en was letterlijk zo groot als een baksteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |