Wat is de strekking van het verhaal.quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
De Frankfurter Algemeine zag het ook al aankomen, interessant achtergrondartikel: Aus einem versöhnten Land
[ afbeelding ]
Der Reichstag als Entspannungsort: Deutschland im Frühherbst 2009
Dat alle partijen zich heel terughoudend hebben opgesteld en dat er geen hele grote verschillen tussen de partijprogramma's zijn, de verschillen zitten in de details.quote:Op zondag 27 september 2009 17:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is de strekking van het verhaal.
Zou ik maar doen ja, anders wordt je allicht uit je functie ontheven.quote:Op zondag 27 september 2009 17:47 schreef IHVK het volgende:
Ik had:
Die Linke
SPD
Piraten
FDP
Ik wist niet dat ik zo links was.
ff opnieuw doen en wel goed lezen nu
Frankfurter Algemeine is..... een rechtse krant...quote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat alle partijen zich heel terughoudend hebben opgesteld en dat er geen hele grote verschillen tussen de partijprogramma's is, de verschillen zitten in de details.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, anders wordt je allicht uit je functie ontheven.
* remlof zet de ARD opquote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Libereco het volgende:
Streams : http://www.ard.de/
Straks prognoses.
Ja, dit forum, en ook de moderatie is zo rechts als de pest had ik al na een half jaartje door.quote:
Wat voor studie doe je dan? Of wat voor werk?quote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat ik veel met van die mensen die problemen hebben mee in aanraking ben gekomen.
Veel opdrachten gaan over het analyseren van wijken en buurten en kijken hoe je ze kunt verbeteren en vaak zijn de stenen niet hetgeen wat de problemen veroorzaakt maar de mensen die er in wonen.
En dit ondanks dat er vaak voor duizenden euro`s aan subsidies heen vloeit.
mwoah dat zou ik niet zeggen..quote:Op zondag 27 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dit forum, en ook de moderatie is zo rechts als de pest had ik al na een half jaartje door.
Volgens de ARD halen ze 2%. Geen zetels dus.quote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zou wel mooi zijn als de PiratenPartei een zetel haalt.
Schaam je er voor ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
mwoah dat zou ik niet zeggen..
maar daar is dit topic niet voor.
Dat is toch CDU/CSU en FDP?quote:
Dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 18:03 schreef freako het volgende:
Volgens de ARD halen ze 2%. Geen zetels dus.
En dan moeten ze ook nog eens hun radicale standpunten inleveren, net zoals dat bij de LPF het geval was.quote:Op zondag 27 september 2009 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL, dat is dan ook weer waar. Ik denk eigenlijk dat het ergste wat de PVV kan gebeuren is dat ze mee moeten doen met een regering. Dan zinken ze net zo hard weg als een stuk lood in een vat benzine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |