Is hij uitvouwbaar dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
Surveillance Fiets kom er maar in!!!!!!!11111111
Naam en hyves gaarnequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel mooi blond meisje met een vouwfiets.
Dit zijn slechte ontwikkelingen. Dadelijk worden deze fietsen in grote aantallen het land uit gedeporteerd. Enkel en alleen omdat zij anders zijn van andere fietsen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:25 schreef ynuhh het volgende:
http://fronttegendevouwfiets.hyves.nl/
De opkomst van dit soort extremistische organisaties baart mij ook zorgen inderdaad. Ik snap ook niet waarom de vouwfietsen als aparte groep moeten behandelen, uiteindelijk zijn we allemaal fietsenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Dit zijn slechte ontwikkelingen. Dadelijk worden deze fietsen in grote aantallen het land uit gedeporteerd. Enkel en alleen omdat zij anders zijn van andere fietsen!
Waarom zeg je het dan toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:30 schreef Veive het volgende:
....... Onnodig om te zeggen dat die fiets aardig in de weg stond.
Zo is dat. Het is wachten op de eerste fiets met een wit zadel die deze zaak in een grotere stroomversnelling zet. Hierdoor komt het noodlot voor de vele vouwfietsen die Nederland rijk is steeds sneller op hen afkomen. Zo dadelijk is de massale deportatie van de vele vouwfietsen een feit. Stop deze negatieve veranderingen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De opkomst van dit soort extremistische organisaties baart mij ook zorgen inderdaad. Ik snap ook niet waarom de vouwfietsen als aparte groep moeten behandelen, uiteindelijk zijn we allemaal fietsen
Het is tegenwoordig ook niet meer mogelijk om als normale stadsfiets met een vouwfiets om te gaan. Voor je het weet word je aangevallen door de mountain bikes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
Een fietsbellentaks, ook al zo belachelijk. Wat krijgen we straks? Een remkabeltaks?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik weet dat hier eerder topics over zijn gestart, maar die hebben weinig tot niets opgelost.
En dat is ons punt nou, Deze ontwikkelingen bevallen mij niet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon die fietsen eruit flikkeren als de trein stopt
Kweek je idd meer ruimtequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Sinds wanneer reist Sinterklaas met de trein?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
Beter dan mensen die met hun witte paarden de trein binnen komen banjeren
Dus nog maar een keer proberen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik weet dat hier eerder topics over zijn gestart, maar die hebben weinig tot niets opgelost.
Laten we 'n Partij Voor Vouwfietsen oprichten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:56 schreef beverton het volgende:
[..]
En dat is ons punt nou, Deze ontwikkelingen bevallen mij niet!
helaas worden de meeste foutfietsen zo neergezet dat je je nek er over breektquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Opvouwen en onder zo'n klapstoeltje leggen. Dan heeft niemand er last van.
Dat gebeurt volgens mij regelmatigquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik zou ze in ieder geval niet tegen houden als ik op een stampvol balkon sta.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij regelmatig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |