abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:18:58 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73206776
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Applaus
Jij schijnt het te snappen. Kun je mij even uitleggen hoe het zit. Ik snap het met de beste wil van de wereld niet, maar misschien heb ik iets gemist.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:19:44 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73206793
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Elske6 het volgende:

[..]

ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???
Klopt, maar dan alleen als het positief is, of afgedwongen natuurlijk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73207146
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, hoe gaat het me je werk?

Ik kan ook niet een paar weekjes weg, en er gebeurt weer vanalles met jou.
Met mijn werk is alles prima, dankje!

en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,

het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!

Doet ons besluiten om alleen nog maar minder over ons prive leven te zeggen,
pi_73207259
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,

het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!

Doet ons besluiten om alleen nog maar minder over ons prive leven te zeggen,
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....
pi_73207442
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:33 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73207457
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Omdat toen nog alles goed ging.
pi_73207619
Nogmaals; Huub mag zelf weten wat hij wel en niet verteld over zijn privéleven. Je hoeft het niet te lezen! En hij is niemand iets verschuldigd!
Trek conclusies als je denkt het bij het rechte eind te hebben, speculeer er op los, maar volgens mij is de boodschap heel duidelijk.
pi_73207682
Ik zal er voor aan zijn: ik heb mijn bloemetjes jurk maar weer uit de kast getrokken. Kan best nog met dit weer
pi_73207754
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

Omdat toen nog alles goed ging.
Ja, dat had ik ook al begrepen.
pi_73207894
quote:
[b]Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaan
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:08:12 #271
241662 Jian
Well, well, well
pi_73207984
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Mriekje het volgende:
Ik zal er voor aan zijn: ik heb mijn bloemetjes jurk maar weer uit de kast getrokken. Kan best nog met dit weer
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnen

- Als Huub van de speculaties had af gewild en er was echt niets aan de hand dan had ie dat heel simpel kunnen realiseren;

"Jongens er is helemaal niets aan de hand, tussen mij en Claire is het echt koek en ei, echt waar. De Studio is dicht want het liep toch niet zoals gehoopt/verwacht. We gaan gewoon wat anders proberen."

Maar Huub liegt liever niet dat zit gewoon in de aard van het beestje, dus zwijgt ie

Of niet Hubertus ?
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 13:14:09 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_73208108
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Margo37 het volgende:

Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaan
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.

En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73208246
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:

Nee joh, Claire wordt al een echte Gooische Vrouw, in Tilburg dan ...
pi_73208626
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

waarom vraag je naar dingen waar ik allang antwoord op heb gegeven?

maar goed, Party deed ons een aanbod om eenmalig ons verhaal te vertellen omtrent de bevalling, hadden daar ook nog eens iets voor over. Wij kozen ervoor om het zo te doen, want dan ben je er ineen keer vanaf, weet je dat het een positief verhaal wordt met goede foto's zoals jij dat wil.

Twitteren tijdens de bevalling deed ik omdat ik het leuk vond, achteraf gezien had ik het niet moeten doen. Wist toen niet dat de tv en dergelijke twitter zo oppakten,

en interessant om in de party te staan? Sorry hoor Mylene, maar die tijd hebben we wel gehad. Geloof dat we alleen al in dat blad al tig keer hebben gestaan. Ik zeg nee tegen iedere media aanvraag die ik krijg, of het nou krant, interview of wat dan ook is.

Omtrent de bevalling hebben we gekozen om eenmalig ons verhaal te doen omdat je er dan controle over hebt over hoe je kind op de plaat wordt gezet en wat het verhaal is. Dat verhaal komt er toch, voor de rest houden we sinds de geboorte gewoon een media stilte,

we hebben na vorige week vrijdag dat iemand Claire's wachtwoord phiste en een nep bericht verstuurd ook weer met elkaar gepraat over hoe en wat, en Claire is zelfs helemaal met haar fan hyves gestopt en hebben we afgesproken om ons prive leven nog verder af te schermen door er helemaal niet meer op in te gaan!

Kijk voorheen vond ik alle aandacht niet erg, zelfs leuk. Zelfs meer dan dat, ik kickte er enorm op. Vond het maar wat interessant dat je in kranten, bladen etc staat. Maar gaandeweg als je leven veranderd (verantwoordelijke baan, kind, etc) dan kan het je ook storen in je werk en je prive leven. Dan veranderd dus gewoon je aandachtsbehoefte (tenminste voor mij is dat zo) En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat er op een gegeven moment de kick ook wel af is.

Maar de meeste van jullie willen dat niet begrijpen, maar waarom kan het niet zo zijn dat we wat betreft media aandacht ons standpunt hebben veranderd?
pi_73208695
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.

he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.

En de manier waarop je je loopt te verkneukelen op het feit dat er iets mis zou zijn tussen mij en Claire vind ik echt om te
pi_73208735
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....
je overschat FOK iets denk ik,

heb nog nooit iets wat ik hier typ teruggevonden in de media.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:38:32 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73208742
Maar Huub, je snapt toch ook wel dat 'bekendheid' een fenomeen is wat je niet naar aan en uit kunt zetten als het je al dan niet uitkomt?

Prima dat je je standpunt hebt gewijzigd qua media-aandacht, maar verwacht niet één op één dat anderen jouw gewijzigde standpunt overnemen. Zo werkt het nu eenmaal niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73208785
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

je overschat FOK iets denk ik,

heb nog nooit iets wat ik hier typ teruggevonden in de media.
Je heet geen Paul de Leeuw.
pi_73208817
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnen

- Als Huub van de speculaties had af gewild en er was echt niets aan de hand dan had ie dat heel simpel kunnen realiseren;

"Jongens er is helemaal niets aan de hand, tussen mij en Claire is het echt koek en ei, echt waar. De Studio is dicht want het liep toch niet zoals gehoopt/verwacht. We gaan gewoon wat anders proberen."

Maar Huub liegt liever niet dat zit gewoon in de aard van het beestje, dus zwijgt ie

Of niet Hubertus ?
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.

maar dat wil niemand horen.

en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
pi_73208869
Kijk, dat is
duidelijke en klare taal, en heel begrijpelijk!
Huub
Hoop wel dat je blijft posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')