Jij schijnt het te snappen. Kun je mij even uitleggen hoe het zit. Ik snap het met de beste wil van de wereld niet, maar misschien heb ik iets gemist.quote:
Klopt, maar dan alleen als het positief is, of afgedwongen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???
Met mijn werk is alles prima, dankje!quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, hoe gaat het me je werk?
Ik kan ook niet een paar weekjes weg, en er gebeurt weer vanalles met jou.
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Doet ons besluiten om alleen nog maar minder over ons prive leven te zeggen,
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Omdat toen nog alles goed ging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaanquote:[b]Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Mriekje het volgende:
Ik zal er voor aan zijn: ik heb mijn bloemetjes jurk maar weer uit de kast getrokken. Kan best nog met dit weer
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Margo37 het volgende:
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaan
Nee joh, Claire wordt al een echte Gooische Vrouw, in Tilburg dan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
waarom vraag je naar dingen waar ik allang antwoord op heb gegeven?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
je overschat FOK iets denk ik,quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....
Je heet geen Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je overschat FOK iets denk ik,
heb nog nooit iets wat ik hier typ teruggevonden in de media.
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnen![]()
- Als Huub van de speculaties had af gewild en er was echt niets aan de hand dan had ie dat heel simpel kunnen realiseren;
"Jongens er is helemaal niets aan de hand, tussen mij en Claire is het echt koek en ei, echt waar. De Studio is dicht want het liep toch niet zoals gehoopt/verwacht. We gaan gewoon wat anders proberen."
Maar Huub liegt liever niet dat zit gewoon in de aard van het beestje, dus zwijgt ie![]()
Of niet Hubertus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |