Hoe was het? Gewonnen? Beroemd?quote:Op maandag 28 september 2009 10:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
*meldt zich na een enerverend weekend*
Gewonnen weet ik pas donderdag, dan is de prijsuitreiking. En de premiere is pas woensdag, dus ook nog niet beroemd! Maar wel een vrijwel slaaploos weekend achter de rug, en het was erg leuk!quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe was het? Gewonnen? Beroemd?
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasquote:Op maandag 28 september 2009 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je nog even om uit te rusten voor het in premiere gaat. Hoe heet het eigenlijk en waar gaat het over en zo?
wat!quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasWachten op de première dus!
Ja eigenlijk wel!quote:
Ja maar ik behoor weer tot de working stiffs.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
echt? ik was veel online hoor vandaag!
Komt het ook online te staan (free) Ik zie het niet zo zitten om naar Utrecht te gaan voor je filmquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasWachten op de première dus!
Ik sta het ene moment op een ladder, het volgende moment sta ik met een vlammenwerper onkruid weg te branden en het moment daarna sta ik weer ramen te zemen..... computeren is geen tijd voor.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
ik ook hoor... maar tussendoor ren ik op en neer naar de pc...
niet mokken, je hebt een baan!quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik sta het ene moment op een ladder, het volgende moment sta ik met een vlammenwerper onkruid weg te branden en het moment daarna sta ik weer ramen te zemen..... computeren is geen tijd voor.....
That's the spirit...quote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet mokken, je hebt een baan!![]()
Dat is waar! Na 3 maanden niks doen is dat wel fijn.quote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet mokken, je hebt een baan!![]()
En dan nu al slapen? Mijn wekker gaat een kwartiertje later, maar zou nou echt nog niet kunnen slapen...quote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar! Na 3 maanden niks doen is dat wel fijn.
Ik ga nu snurken want om 5:30 gaat de wekker....
Voetbal Insite komt weer....quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan nu al slapen? Mijn wekker gaat een kwartiertje later, maar zou nou echt nog niet kunnen slapen...
ja hoor, ben ik er en jij gaat weg!quote:
Een trailer voor een film van 7 minutenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat!niet eens een trailer!
![]()
tssss![]()
![]()
![]()
Kom morgen dan om een uurtje of 7.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, ben ik er en jij gaat weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |