Ik heb em nog nooit gezien. En de enige rede om em te kijken is een semi serieuze Jack Blackquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:35 schreef Patch het volgende:
Deze avond nog eens een keer Peter Jacksons King Kong zitten kijken enne ik moet zeggen, zo'n slechte film is het niet.
De eerste keer dat ik 'm zag vond ik 'm slechter...
Colin Hanks speelt ook goed, zo haalt Adrian Brody er ook uit wat erin zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb em nog nooit gezien. En de enige rede om em te kijken is een semi serieuze Jack Black
Hoe vaak heb je em nou gekeken? Ik heb maar weinig films die ik vaker heb gekeken...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Colin Hanks speelt ook goed, zo haalt Adrian Brody er ook uit wat erin zit.
En Andy Serkis als Kong is ook gewoon goed.
Wat me deze keer meer opviel was de mooie score...
Geloof dat dit de 3e keer was...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je em nou gekeken? Ik heb maar weinig films die ik vaker heb gekeken...
Mijn dochter ligt in d'r bedjequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:49 schreef Flitspaal het volgende:
Mijn dochter(s) zit(ten) Popstars te kijken met mamma. Kan ik weer half-rustig fokken.
Hoe was gister je Russische film met servische ondertitels? Ik ben aan het genieten van de geweldige film: Little man (mijn god, wat een slechte filmquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb gisteren weer genoten van........ Vraag ik zo wel in FMT.
No, geen king kong vragen... die heb ik nog niet gezien!!! (terwijl ik wel ergens een dvd heb liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Patch het volgende:
Zo kunnen er van mij uit ook weer King Kong-vragen verwacht worden
Ik had hem alleen getest, niet gekeken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe was gister je Russische film met servische ondertitels? Ik ben aan het genieten van de geweldige film: Little man (mijn god, wat een slechte film)
Succes alvastquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik had hem alleen getest, niet gekeken.
Is niet te doen vrees ik. Ik ga een dezer dagen wel een poging doen.
Doet ie het weer!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:49 schreef Flitspaal het volgende:
Mijn dochter(s) zit(ten) Popstars te kijken met mamma. Kan ik weer half-rustig fokken.
oeh! waar gaat het over?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Midden in de nacht scriptschrijven
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh! waar gaat het over?
hier toch foto's van het filmen van vanmiddag (zie vorige topic), kon t niet laten, wil natuurlijk wel dat dyon me gelooft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wil gewoon niet dat jij/wij weten hoeveel kinderen hij heeftquote:
Ook zonder de foto's had ik je wel geloofdquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh! waar gaat het over?
hier toch foto's van het filmen van vanmiddag (zie vorige topic), kon t niet laten, wil natuurlijk wel dat dyon me gelooft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar bemoei je je meequote:Op zaterdag 26 september 2009 09:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Je geloofde eerst ook niet dat ze een vrouw was.....
Ach ik dacht ik help een handje.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee. Ik probeer een goede indruk bij d'r te maken, ga je het verpesten...zucht...
Je word bedankt...quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik dacht ik help een handje.....
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk wint Remy Bonjasky weer de K1 vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |