abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:33:22 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_73106319
Een paar jaar geleden kwam ik bij een benzinestation in Scheveningen en daar vond ik, tot mijn grote geluk, een aflevering van Hustler's Asian Girls (de Nederlandse versie van Hustler's Asian Fever - waarom ze die naam gewijzigd hebben weet ik eigenlijk. Zo heet Barely Legal hier ook iets als '18+', ofzo). `Wat ik me nu afvraag: wat is er met dat blad gebeurd? Ik heb het nooit meer ergens in een winkel zien liggen,- ook de Amerikaanse versie niet. Wordt het nog wel gedrukt of heeft de spleetoog dan toch af moeten doen bij gebrek aan grote tieten en overmatige schaamhaargroei? Om kort te gaan; ik baal er behoorlijk van. Wie helpt me uit de brand?

[ Bericht 4% gewijzigd door JAM op 25-09-2009 18:39:26 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:36:20 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73106394
Vraag het eens in de kelder of in Danny 18+
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:37:20 #3
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_73106426
Dit moet natuurlijk gezien worden in de grotere discussie van de ondergang van klassiekere media (zoals het tijdschrift) door de opkomst van het internet, etc.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_73108314
Wellicht is een verdekte herinvoering van het dagbladzegel hiervoor verantwoordelijk, JAM. Schoften.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')