Maar jij bent 18 toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef Myraela het volgende:
Hihi, ik was ook in de supermarkt vanmiddag.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef stan5374 het volgende:
ik mag liggen, staan kruipen waar ik wil..
sgijt aan jou
Mensen die 17 zijn en denken dat ze al heel wat zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
niet iedereen onder de 18 is zo.![]()
ik ben 17, en ik erger me óók aan kinderen die tegen je aan rennen mensen die ineens stil staan recht voor je neus.
Hoe oud ben je, keyboardwarriorquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef stan5374 het volgende:
sgijt aan jou
Kunnen die grafnewbies niet gewoon preventief opgeruimd worden met hun grote bekquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef stan5374 het volgende:
sgijt aan jou
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die 17 zijn en denken dat ze al heel wat zijn
Alsof je me de kans gaf wat te zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar jij bent 18 toch?
Dat zei je gisteravond tenminste
Die lui kopen juist altijd die goedkope variantquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, al die klotekinderen van onder de 30 in de supermarkt. Dat is fijn zeker!![]()
Komen met z'n 4'en en kopen dan 1 zakje chips en 3 redbulls. Met hun klotepetjes op het hoofd![]()
![]()
Ga gewoon buiten spelen of beter nog: ga eens naar school!! Kutpubers
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof je me de kans gaf wat te zeggen.
Ben 17.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die 17 zijn en denken dat ze al heel wat zijn
Kun jij niet wegblijven van Fok als ik er ben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef Hetiszover het volgende:
wegblijven uit de supermarkt op vrijdagmiddag?
Boodschappen doe je maar door de week of als ik er niet ben
Dat scheelt mij weer:
-wachten bij de mandjes
-wachten bij het fruit afwegen
-wachten bij de kassa
-nog langer wachten bij de kassa
-wachten in de gangpaden omdat er of twee dames staan te beppen, of omdat er een echtpaar uitgebreid de gebruiksaanwijzing van een pak sojabonen staat te lezen
-kinderen die overal tussendoor rennen
Alvast bedankt, namens iedereen in de bazenleeftijdscategorie.
aantal posts: 127 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Kun jij niet wegblijven van Fok als ik er ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |