Verschil niet kunnen zien tussen een mond en een bil.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:07 schreef stan5374 het volgende:
hoe de fuck moet ik die foto zien?
is dat de onderkant vn je bil ofzow
Bedankt, maar moeder lief is tandarts, die vertelde mij al dat je het beste gewoon kunt wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:10 schreef trovey het volgende:
Weet uit het verleden hoe zeer die krengen doen. Hier wat tips om de pijn te verlichten
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz02.html
Je moeder weet er niks van. Je moet ze uitknijpen, daarna je mond spoelen met accuzuur en vervolgens eruit halen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:12 schreef Djahani het volgende:
[..]
Bedankt, maar moeder lief is tandarts, die vertelde mij al dat je het beste gewoon kunt wachten.
Dat is toch om je haar te blekenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:14 schreef Opperkwal het volgende:
waterstofperoxide toch, dat hebben wij ook. gewoon bij de apotheek haluhhh
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:12 schreef Djahani het volgende:
[..]
Bedankt, maar moeder lief is tandarts, die vertelde mij al dat je het beste gewoon kunt wachten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
Dat heb ik werkelijk nooit. Is zoiets voor mensen met een verzwakt immuunsysteem?
quote:Van medicijnen die het immuunsysteem onderdrukken zoals cytostatica is bekend ze dat op aften lijkende zweren kunnen veroorzaken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moeder weet er niks van. Je moet ze uitknijpen, daarna je mond spoelen met accuzuur en vervolgens eruit halen.
Ik vind je zo'n waardeloze user hequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef 3keernix het volgende:
Zo, jij hebt een zuigzoen in je bek gehad?
Poets je bek dan ook goed mensquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind je zo'n waardeloze user he
Andere sterktequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is toch om je haar te bleken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |