Dit grapje komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben chronisch lekkerook al zo vervelend
Jij hebt de Tumboe ziekte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef AntiAnti het volgende:
Neeee ik heb een onbekende afrikaanse ziekte , zo ben ik nog specialer dan de rest!
Oké mooi, ga je er dood aan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef AntiAnti het volgende:
Neeee ik heb een onbekende afrikaanse ziekte , zo ben ik nog specialer dan de rest!
Mijn halve klas heeft zogenaamd ''Officieel Dyslexie''quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef AntiAnti het volgende:
Ben je een beetje verlegen of zoek je een excuus voor je autisme? Hellup ik ben autistisch! Ben je te lui om je echt in te zetten voor Nederlands? DYSLEXIE BOOOOEEEE. Nee ik ben niet zomaar slecht in wiskunde, ik heb discalculie! Ik gedraag me wel als een bitch, maar dat komt door mijn Borderline. Pdd Nos... en ik heb een schildklier ziekte, daarom word ik zo dik van al die macdonaldsburgers... etc. Vroeger noemde je dat soort kinderen on opgevoed, nu hebben ze 'een rugzakje'. een vriend van me doet LIO en zegt ook dat de meeste probleemkinderen gewoon last hebben van een té groot ego.. BAH
Kaboutorisantisch.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:52 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk. 9 van de 10 keer is het gewoon lui volk:
''Kom je mee in de tuin werken?''
''Nee, ik heb potgrond allergie''
''Zin in de Efteling?''
"Nee, sorry. Kaboutorisanitisch hé"_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |