quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Sjeen het volgende:
Men neme borduurgaren of iets dergelijks in verschillende kleuren...
Neem een plukje haar en maak daaraan een de kleuren die je wil gebruiken vast, dubbel geslagen, dus de uiteinden beneden. En flink veel garen nemen... Dan begin je om het garen en de pluk haar steeds met een van de kleuren te draaien, alsof je het op een klosje rolt. Mocht je het stukje willen versieren met een andere kleur die je er bijvoorbeeld omheenslingert, moet je die kleur niet in het stukje meenemen, maar even erboven houden... Onderaan afwerken met een kraaltje ofzo.
niet zo hysterischquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:49 schreef thevamphire het volgende:
ik zei al dat ik niet snapte!!
plaatjes??
website??
filmpje of zo?
Je weet niet wat dubbelslaan betekent? Of wat uiteindes zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef thevamphire het volgende:
helaas is het voor mij echter onduidelijk
uiteinde naar beneden??
dubbel geslagen??
etc.
sorry echt onduidelijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan natuurlijk in veel vrolijkere meisjeskleurtjes![]()
Als je écht een stevige wilt, moet je het met speciaal draad knopen - mn zus gebruikt draad met plastic erin verwerkt, zodat het goed blijft zitten.
Je kunt het vast zelf ook leren, o.a. zoals Sjeen uitlegt! Dan zijn ze ook iets minder permanent dan mijn versieAls je het niet zelf kunt, kun je het vast laten doen door iemand die het wel kan.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik weet niet eens meer of ik t zelf wel heb gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
thevamphire: je hebt PM!![]()
Harajuku: vroeger had ik het niet, inhalen dus heEn ik ben stiekem gewoon een hippie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |