ja echt goed, want dit ging volgens mij maar net goed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:42 schreef laforest het volgende:
Ja ik zag het op het nieuws. Ergh ook al een cel in Denver die WMD wilden inzetten.
Vuile idioten.
Ik weet zeker dat met Palin aan het roer ze dit wel uit hun hoofd laten.
Goed dat ze deze idioot te pakken hebben.
De FBI heeft het dus laten gebeuren. Vreemd dat ze niet net ervoor ingrepen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef esvw het volgende:
[..]
ja echt goed, want dit ging volgens mij maar net goed.
Het gebouw is aan de onderkant deels open als een tunnel...waar zijn auto had gestaan
ze lopen juist op eieren omdat ze net als europa bang zijn om met onze wetten en hun wetteloosheid de rechtzaak te verliezen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
De FBI heeft het dus laten gebeuren. Vreemd dat ze niet net ervoor ingrepen.
Ik bedoel sinds 9/11 is de intentie met voorbereiding al genoeg om lang de cel in te gaan.
ja idd...anders krijg je guantanamo bay capriolen zeker...honderden terroristen zonder echte aanklacht....quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze lopen juist op eieren omdat ze net als europa bang zijn om met onze wetten en hun wetteloosheid de rechtzaak te verliezen.
je moet wachten op een smoking gun en dan nog weten hun familieleden, sommige fok!kers en vrienden te vertellen dat het zo'n goede moslim was...![]()
of juist geen moslim was!!!![]()
![]()
ja precies, dat wil niemand op zijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef esvw het volgende:
[..]
ja idd...anders krijg je guantanamo bay capriolen zeker...honderden terroristen zonder echte aanklacht....![]()
ook onschuldige zonder eerlijk proces btw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |