..and Bobby Brown for spitting on me..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
4 op een rij
i wanna thank God 4 Blessing me blabla![]()
moet volgens mij wel anders houden ze het niet zo lang samen vol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
R. is dus hetzelfde zoals jou?
jejejeje je zou wel willen hequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge Nunito
kzou dat met LIEFDE voor em maken![]()
kmaak wel 50 euro naar je over voor een enkeltje seviya voor hem:-)
wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar het had niet veel gescheeld of ik was idd een l33t ICT'er.
ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
R. is dus hetzelfde zoals jou?
Toma mi polla en un plato , claroquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat is zijn tegenprestatie?
Studie Media en Cultuur. In principe ben ik daar al klaar met m'n bachelor en over een jaar eventueel kijken voor een mastertje ergens anders.quote:
joderquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Toma mi polla en un plato , claro
buitenland ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Studie Media en Cultuur. In principe ben ik daar al klaar met m'n bachelor en over een jaar eventueel kijken voor een mastertje ergens anders.
Wat kan je daarmee doen later? Wat wil je doen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Studie Media en Cultuur. In principe ben ik daar al klaar met m'n bachelor en over een jaar eventueel kijken voor een mastertje ergens anders.
except the fucking around part, right?quote:
Dit is nu al de tweede keer dat ik jou hier godverdomme zie zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
Godverdomme tapas en patates bravas.. ik heb honger
Diga-a el que eu disse olaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jejejeje je zou wel willen he
Maar ik ga nu straks met liefde met hem naar de wijnbar om tapas te eten en wijn te drinken
Nee je het zegt. Pot..godverdomme zegquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat ik jou hier godverdomme zie zeggen.
Ik schrik daar nogal van.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat ik jou hier godverdomme zie zeggen.
Ik schrik daar nogal van.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Toma mi polla en un plato , claro
Ja godgloeiendegloeiende... Dat woord pást helemaal niet bij jou!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:28 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee je het zegt. Pot..godverdomme zeg.
zal het hem eens vragen, hij mag van mij wel hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
except the fucking around part, right?
Ooohhh fap fap fap fapquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
Godverdomme tapas en patates bravas..
elle disse besosquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Diga-a el que eu disse ola
stuur hem naar Sevilla, daar wordt met smart op hem gewachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal het hem eens vragen, hij mag van mij wel hoor
Als Sevilla daar maar tegen bestand isquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur hem naar Sevilla, daar wordt met smart op hem gewacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |