ja, ik heb zelf gisteren het artikeltje geplaatst over die belgen dus ik weet dat nog wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij vat jij de connectie
In België komt 96 procent van alle mannen tijdens een vrijpartij binnen zes minuten klaar. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van Luik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik snap em inderdaad niet even
hooi meer je beweegt hoe meer je spieren een stof aanmaken die vooral voor boulion goed effect heeft, en nee dat verzin ik niet ter plekkequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de ouderdom?
Nou hou het met 2x in de week trainen en dansne in 't weekend nog vrij soepel hoor
(zegt ie met een gekneusde rib en stijve nek)
quote:
oooow ja thahahha had ik gister gelezen hier jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In België komt 96 procent van alle mannen tijdens een vrijpartij binnen zes minuten klaar. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van Luik.
Bij de studie werd het ejaculatiegedrag van 461 mannen bestudeerd. Hieruit blijkt dat leeftijd en eerdere seksuele ervaringen invloed hebben op de timing van de zaadlozing. "Te vroeg klaarkomen zorgt voor onzekerheid en depressies. Soms vinden mannen het zelfs eng om seks te hebben", meldt één van de onderzoekers tegen Het Laatste Nieuws
quote:
quote:
yep en waarschijnlijk ook yepquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weekend weer begonnen ? weer kroegentocht op zaterdag ?
heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begreep van TMM altijd dat spieren niet taai zijn.
Dat zijn pezen en zo. De spieren dat IS juist het vlees.
je bent wel een echte kroegtijger aan het worden hequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yep en waarschijnlijk ook yep
waarschijnlijk blijft het morgen gewoon bij 1 kroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je bent wel een echte kroegtijger aan het worden he
afgelopen week was er hier volop publiciteit dat de gemiddelde belg na 6 minuten zijn hoogtepunt heeftquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik snap em inderdaad niet even
welke kroeg ? dan kan ik de website even bekijken voor de foto'squote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarschijnlijk blijft het morgen gewoon bij 1 kroeg
leuk koppie maar iets te gespierdquote:
of ie aan het dansen is?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke kroeg ? dan kan ik de website even bekijken voor de foto's
te gespierd? neuh..quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
leuk koppie maar iets te gespierd
Ik houd daar ook niet van, prefiero mas los chicos que son delgadoquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ah, meneer Schenkenberg.quote:
eu tanbemquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik houd daar ook niet van, prefiero mas los chicos que son delgado
slim built/lean guys mooi getoned
als ik er op kom te staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke kroeg ? dan kan ik de website even bekijken voor de foto's
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hier. West 72nd Street. Prik je ook een vorkje mee?quote:
af te halen bij Kassa 3quote:
Ja klote ik heb daar zelfs 50 euro voor over en 2 uur buiten staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja hier. West 72nd Street. Prik je ook een vorkje mee?
waarom twee uur buiten staan? The doorman laat je wel binnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:44 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ja klote ik heb daar zelfs 50 euro voor over en 2 uur buiten staan.
Hehe ik was een beetje sarcastisch. Het was grappig om mensen te zien flippen bij een meeting waarbij ze geen deel van uitmaken en daarbij dan een soort ingesloten open uitnodigingsaanvraag doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom twee uur buiten staan? The doorman laat je wel binnen.
nee hoor, just kiddin' i won't charge people, meet is bij TMM. Maar het is geen meet geloof ik. i dunno. i wasn't paying attention.
party crashenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe ik was een beetje sarcastisch. Het was grappig om mensen te zien flippen bij een meeting waarbij ze geen deel van uitmaken en dan een soort ingesloten open uitnodigingsaanvraag doen.
je nieuwe huis?quote:
het is nog lang geen etenstijd maar al wel 5 uurquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja hier. West 72nd Street. Prik je ook een vorkje mee?
Nee nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:57 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Heb jij weleens gepartycrashed? En wat was daar de reden voor?
nee, maar aan de tapas kan je wel beginnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is nog lang geen etenstijd maar al wel 5 uur
R zei dat ik op kon rotten toe ik vroeg of ie tapas wilde maken, we gaan zo wel naar de wijnbar was zijn commentquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, maar aan de tapas kan je wel beginnenen natuurlijk een wijntje erbij.
Nope, ik laat liever computers crashenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan.![]()
Jij wel?
Sjonge jonge jonge Nunitoquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R zei dat ik op kon rotten toe ik vroeg of ie tapas wilde maken, we gaan zo wel naar de wijnbar was zijn comment
tja, nieuwe studie, sinds gister stage, en huisje dus wat nog niet (maar wel bijna) af is...quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
je nieuwe huis?![]()
je hebt het maar druk, we zien je amper hier.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R zei dat ik op kon rotten toe ik vroeg of ie tapas wilde maken, we gaan zo wel naar de wijnbar was zijn comment
ben je ICT'er?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nope, ik laat liever computers crashen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge Nunito
kzou dat met LIEFDE voor em maken![]()
kmaak wel 50 euro naar je over voor een enkeltje seviya voor hem:-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |