Wat loop jij te smilen?!quote:
Gewoon.. Binnen pretjequote:
Die weet ik! Tampon met jeukpoeder!quote:
Nee manquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die weet ik! Tampon met jeukpoeder!
Toch?
Ik durf ook wel aan dr jesters te zitten zonder dat ik zo een geest ben hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Houzer het volgende:
Als ik zoeen geest was zou ik er heel de dag aan zitten.
Gewoon ff wachten tot A bier is gaan halen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik durf ook wel aan dr jesters te zitten zonder dat ik zo een geest ben hoor![]()
Ken hooguit een klap krijgen![]()
Net als met de kermisquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten tot A bier is gaan halen!
meer dan eens A !quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Zit je nou te implementeren dat je aan m'n vriendin d'r jesters heb gezeten op de kermis?
Lafjes?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:20 schreef Joene het volgende:
Gewoon dr tegen aan hangen !dan he !
Ja niet zo vol met van die grijpgrage handjes vol dr op nee ! wel subtiel uiteraard !quote:
Nee maar die heb ik ook voor je zoals je weet !quote:
Kweeniequote:
Die laatste doet het niet meer J.quote:
Doe (W)yppy de groeten !quote:
Ik niet, drukdrukdruk. Maar goed, nog 4,5 dagen en dan heb ik vukensie!quote:Op maandag 28 september 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ja idd M. en vink nie leuk want ik verveel me.
Alweer?quote:Op maandag 28 september 2009 11:38 schreef Joene het volgende:
Oh ga je ff vingeren ofzo T en dat zet je dan ff in een .rar
Nou ja het is ook niet dat ik niets te doen hebquote:Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik niet, drukdrukdruk. Maar goed, nog 4,5 dagen en dan heb ik vukensie!.
in de laatste .rar die ik heb staan jouw vingers niet !quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Nou ja het is ook niet dat ik niets te doen heb
Gewoon geen zin
Hmm.. Es zoeken dan naar de goede J.!quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
in de laatste .rar die ik heb staan jouw vingers niet !
Dat lijkt me niet J. ik heb je gister niet gesprokenquote:
Daar staan er ook 2 van mij tussen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
102 Fucking MB aan foto's van naakte fok!(st)ertjes
Dan moet ik nog even goedkijken het was nsfw rarquote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar staan er ook 2 van mij tussen.
Ja als het de rar is die ik denk dat het is staan er 2 foto's van mij in.quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even goedkijken het was nsfw rar
Kweenie JK. Ik ben blauw das alles..quote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TALLY!
WAAROM IS FOK! ZO EEN BEETJE LANGZAAM ZO?
Ik snap hem wel ja..quote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snap jij die post van Joene, Tally?
Ik namelijk niet.
Tis mijn joutube film niet JKquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zit een spelfout in de bandnaam, J.
Nee man, hij toch hardstikke d00d.quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
Ik heb een tuintje op mijn buik..
Dat had H6 kunnen zingen
Hij leeft verder JK! In de hart van duizenden mensen!quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee man, hij toch hardstikke d00d.
Ik ben gek op Langequote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij val jij meer op dat "Lange" dan zijn liedjes, Tally.
Dat moet wel hoorquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar je haalt wel je neus op voor 40 cm..
Ik dacht in hun stoflongenquote:Op maandag 28 september 2009 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij leeft verder JK! In de hart van duizenden mensen!
Ik wil het wel ff proberen hoorquote:
Dat kan ookquote:
owh.. 20?quote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, ik kom helaas net niet aan de 40 cm.
Doe is.quote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet ik dat een keer nameten.
quote:
Uhm okequote:Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om de lengte in de meest ideale omstandigheden te kunnen meten.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, ik kom helaas net niet aan de 40 cm.
Ik ben je turk nietquote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:
Doe liever een voetenbadje en een koud pilsje..
Het zag er even hoopvol uit anders, met die tube lijm.quote:
Ja jammer joh.quote:Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zag er even hoopvol uit anders, met die tube lijm.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, ik ga dood op de bankhangen en een filmpje wegwerken ofzo.
Lekker hequote:
Succesquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
ik mag in en uitfasering van nieuwe servers gaan verantwoorden voor de staf.
Ik merk het aan jequote:
Nee ik ken hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:45 schreef Joene het volgende:
Dat spreken voor publiek vind ik ook zo leuk he
Geen Keus iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ken het
Drom doe ik het ook niet meer
Maar jij hebt weinig keus
Alle 30 ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan.
30%quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan.
Ja ging wel goed opzich ! Ze snappen het en zijn het eens met het pva !quote:
Ik ben geil JK. En ik kom er maar niet vanaf.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben geil JK. En ik kom er maar niet vanaf.
Mja, Den Haag. Stad van de Crips.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Joene het volgende:
Ach Jk weet je ik was afgelopen zaterdag bij A . En ik kwam in de spoorwijk en ik moest gloeiende 5 minuten zoeken naar een blanke !
Mja al een paar keer vandaag hoorquote:
Paar miss_bleutjes op het toilet?quote:
Ja, Ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Paar miss_bleutjes op het toilet?
Maar eigenlijk wil je toch 40 cm kloppend mannenvlees.
In elk geval durft hij hardop te zeggen wat ik denkquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof Geert ook maar iets op kan of gaat oplossen.
40CM TaL das heul groot hoor !quote:
Ach man, jij woont in een dorp met 3 allochtonen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Joene het volgende:
In elk geval durft hij hardop te zeggen wat ik denk
Daar vind ik heus wel wat op J.quote:
3 teveel JK.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, jij woont in een dorp met 3 allochtonen.
XXXtreme deepthroat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
Daar vind ik heus wel wat op J.
Gewoon erin duwen T gewoon duwen !quote:
Shoarma winkel hebben we sowieso niet JK !quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zonder die 3 had jij geen shoarma en babi pangan.
Haha, jij woont in een achtergebleven jaren '50 gat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef Joene het volgende:
Shoarma winkel hebben we sowieso niet JK !
Nie zeiken gewoon doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon erin duwen T gewoon duwen !
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, jij woont in een dorp met 3 0 allochtonen.
Heb ik nog nooit gedaanquote:
AH ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha, jij woont in een achtergebleven jaren '50 gat.
Heb je de AH voetbalpuzzle al af?
en ik ben er blij mee met 0 allochtonenquote:
Albert Hein.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef Joene het volgende:
AH ?
Albert Hein hebben we uiteraard ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Albert Hein.
Niet Adolf Hitler.
Hebben jullie de Coöp of de Golfff ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:18 schreef Joene het volgende:
Albert Hein hebben we uiteraard ook niet
Coop / Golff ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben jullie de Coöp of de Golfff ofzo?
Of gewoon "Buurtsuper De Ariër"?
Ik wil liever pvv / vvdquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb besloten dat ik een D66/VVD kabinet wil deze ronde.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, zometeen weer gesprek voor mogelijke baan.
Tot later.
Doe zo luidruchtig mogelijk , kleed je slordig , ruik naar de schultenbrau etc etc .quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, zometeen weer gesprek voor mogelijke baan.
Tot later.
Als je kijkt wat er allemaal fout ging na zijn opkomst...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:29 schreef Joene het volgende:
Pim dat was pas een heldDie oude relnicht was zo gek nog niet
Kennedy?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:31 schreef Joene het volgende:
Pim heeft dit niet zo gewild JK , als hij dr nog was was dat allemaal niet gebeurd , zeker die moord op die policus niet.
Wie ?quote:
Dat ik geluncht heb.quote:
Echt jij moet echt zo een slip met ingebouwde viboquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ik geluncht heb.
Maar nog steeds geil ben
Die heb ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Echt jij moet echt zo een slip met ingebouwde vibo
Als ik thuis ben J. als ik thuis benquote:
Welke ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Krijg een beetje de zenuwen tiefus van aandacht zieke mensen.
Likken Jquote:
Leuk he zo een week vrijquote:
Ik vervloek jou en H. voor de veel te grote snoeppotquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef Joene het volgende:
Mooi Radio NL aan het luisteren hier op het werk ! Krijg er dorst van !
Zijn ze lekker lieverd ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:55 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vervloek jou en H. voor de veel te grote snoeppot
Heb je nog soa's over gehouden aan Thailand behalve je vriendin ?quote:
Jahquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je nog soa's over gehouden aan Thailand behalve je vriendin ?
Anaaltunnelsyndroom!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah
Ik heb karp....carp...krabpaalanaaltunnelsyndroom in mn hand, na 2 min muizen of tikken is het net of mijn hand met een mes bewerkt wordt.
Zo een anaaltunnelsyndroom heeft H. ook ! Telkens als ik er tegen an duw ! krijg ik een stootquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah
Ik heb karp....carp...krabpaalanaaltunnelsyndroom in mn hand, na 2 min muizen of tikken is het net of mijn hand met een mes bewerkt wordt.
Mooizo ! eetse ! ik kon er zelf goed afblijvenquote:
Ik dacht dat ik dat ook wel zou kunnen, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooizo ! eetse ! ik kon er zelf goed afblijven
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Metatron het volgende:
Zo. Thuis.
Zodadelijk de buurman even helpen met een heg de grond uit rossen. En dan snel even een paar uurtjes aan m'n kussen ruiken, om vervolgens zo tegen 02:00 weer in de auto te kruipen om an die Arbeit te gaan.
Och. Ook weer vroeg naar huis. Lekker vroeg hapje lunchen op de zaak en dan wegwezen. En aangezien ik nog wat zaken moet regelen voor m'n vakantie, komt dat eigenlijk niet zo heel vervelend uit.quote:
O. O ja!quote:
Mja dan word ik helemaal zo stijf J.quote:
Ik hou dr van heul stijfquote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan word ik helemaal zo stijf J.
Van een stijve pik wel ja! Van een stijve plank naast je in bed niet!quote:
Ik hoor je nog wel eens als H. niet beweegt in bed J.!quote:
Denk je ?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor je nog wel eens als H. niet beweegt in bed J.!
Weet ik wel zekerquote:
Als ik je bel wel J.quote:
Spannend Tquote:
oops, ik zal je niet meer lastig vallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Krijg een beetje de zenuwen tiefus van aandacht zieke mensen.
Voor jou wel J. Voor jou wel!quote:
Goed plan. Wil ik ook maar ik zit hier alleen.quote:
Mja dat is hier niet zo aangezien we een grote klant hebben in huis op dit moment.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef Joene het volgende:
ik ook dan kan je juist makkelijk beslissen om naar huis te gaan.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef Joene het volgende:
Weekend, athans ik hoef niet meer te werken deze week.
Morgen en Vrijdag met de vrouw naar het ziekenhuis.
Yup zinloos is twitter !quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Jarno het volgende:
Zo.
Groenten in huis, even kijken wat we gaan eten en dan langs de supermarkt en kijken of ik m'n dochter nog meekrijg.
Oh wacht, voor dergelijke zinloze posts was Twittert he?
Eh, ook nog even langs het KDV dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet je dochter in de supermarkt?
Niet deze! Deze komen vanquote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Yup zinloos is twitter !
Oh en groente komt uit de fabriek J ! en ik kan het weten !
Ze is al jong begonnen met de bijbaan denk ik Aquote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet je dochter in de supermarkt?
ik zla van de week is foto's potse van de groentefabriek !quote:
Het is sla J. geen zla SJONGEquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zla van de week is foto's potse van de groentefabriek !
Nee ik heb meer verstand van verzekeren F-Lquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Het is sla J. geen zla SJONGE
Jij had toch verstand van groente?
Kussiekroellebberlik!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd met Fok! allemaal.
*bloemetjes strooit*
H.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:06 schreef Houzer het volgende:
Ik heb weekend.
En ik wil neuken, maar dat is geen nieuws opzich.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
H.
Ik heb onwijs lekker geneukt
Maar ik wil best nog eens hoor
Alles goed? Ook met H?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:55 schreef Joene het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef Joene het volgende:
JahoorGesprek was min of meer wat we hadden verwacht
![]()
Volgende maand IUI traject
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |