Wat loop jij te smilen?!quote:
Gewoon.. Binnen pretjequote:
Die weet ik! Tampon met jeukpoeder!quote:
Nee manquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die weet ik! Tampon met jeukpoeder!
Toch?
Ik durf ook wel aan dr jesters te zitten zonder dat ik zo een geest ben hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Houzer het volgende:
Als ik zoeen geest was zou ik er heel de dag aan zitten.
Gewoon ff wachten tot A bier is gaan halen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik durf ook wel aan dr jesters te zitten zonder dat ik zo een geest ben hoor![]()
Ken hooguit een klap krijgen![]()
Net als met de kermisquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten tot A bier is gaan halen!
meer dan eens A !quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Zit je nou te implementeren dat je aan m'n vriendin d'r jesters heb gezeten op de kermis?
Lafjes?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:20 schreef Joene het volgende:
Gewoon dr tegen aan hangen !dan he !
Ja niet zo vol met van die grijpgrage handjes vol dr op nee ! wel subtiel uiteraard !quote:
Nee maar die heb ik ook voor je zoals je weet !quote:
Kweeniequote:
Die laatste doet het niet meer J.quote:
Doe (W)yppy de groeten !quote:
Ik niet, drukdrukdruk. Maar goed, nog 4,5 dagen en dan heb ik vukensie!quote:Op maandag 28 september 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ja idd M. en vink nie leuk want ik verveel me.
Alweer?quote:Op maandag 28 september 2009 11:38 schreef Joene het volgende:
Oh ga je ff vingeren ofzo T en dat zet je dan ff in een .rar
Nou ja het is ook niet dat ik niets te doen hebquote:Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik niet, drukdrukdruk. Maar goed, nog 4,5 dagen en dan heb ik vukensie!.
in de laatste .rar die ik heb staan jouw vingers niet !quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Nou ja het is ook niet dat ik niets te doen heb
Gewoon geen zin
Hmm.. Es zoeken dan naar de goede J.!quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
in de laatste .rar die ik heb staan jouw vingers niet !
Dat lijkt me niet J. ik heb je gister niet gesprokenquote:
Daar staan er ook 2 van mij tussen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
102 Fucking MB aan foto's van naakte fok!(st)ertjes
Dan moet ik nog even goedkijken het was nsfw rarquote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar staan er ook 2 van mij tussen.
Ja als het de rar is die ik denk dat het is staan er 2 foto's van mij in.quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even goedkijken het was nsfw rar
Kweenie JK. Ik ben blauw das alles..quote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TALLY!
WAAROM IS FOK! ZO EEN BEETJE LANGZAAM ZO?
Ik snap hem wel ja..quote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snap jij die post van Joene, Tally?
Ik namelijk niet.
Tis mijn joutube film niet JKquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zit een spelfout in de bandnaam, J.
Nee man, hij toch hardstikke d00d.quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
Ik heb een tuintje op mijn buik..
Dat had H6 kunnen zingen
Hij leeft verder JK! In de hart van duizenden mensen!quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee man, hij toch hardstikke d00d.
Ik ben gek op Langequote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij val jij meer op dat "Lange" dan zijn liedjes, Tally.
Dat moet wel hoorquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar je haalt wel je neus op voor 40 cm..
Ik dacht in hun stoflongenquote:Op maandag 28 september 2009 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij leeft verder JK! In de hart van duizenden mensen!
Ik wil het wel ff proberen hoorquote:
Dat kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |