Nee.quote:
Laat haar reisdocument eensch zienquote:
Nouja het huis is altijd netjes. ik wil niet de indruk wekken dat wij geen zin hebben om schoon te maken en dat zij het maar moet doen.. want dat is niet zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Waarom ga je alles schoonmaken voordat de schoonmaakster komt?Beter laat je alles smerig om te kijken wat ze waard is.
Maakt niet heel veel uit. Zolang zij ziet dat ze niet in de stront grijpt en wel geld krijgt neemt ze het baantje wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nouja het huis is altijd netjes. ik wil niet de indruk wekken dat wij geen zin hebben om schoon te maken en dat zij het maar moet doen.. want dat is niet zo
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Waarom ga je alles schoonmaken voordat de schoonmaakster komt?
Er zit best wel een verscheel tussen opruimen en schoonmakenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:10 schreef TNA het volgende:
In het gezin Goofisch staat men als de schoonmaakster komt altijd een uur eerder op om alles netjes op te ruimen, want stel je voor dat de beste vrouw moet werken omdat ze zelf te lui zijn wat uit te voeren.
Dude WTF ?!??? Ben je wel goed bij je hoofd ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nouja het huis is altijd netjes. ik wil niet de indruk wekken dat wij geen zin hebben om schoon te maken en dat zij het maar moet doen.. want dat is niet zo
Dat noemen ze ook wel beleefdheid.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dude WTF ?!??? Ben je wel goed bij je hoofd ?
Was je je auto soms ook voordat je hem naar een poetsbedrijf brengt ?
Anders heeft de wasstraat het gevoel dat de eigenaar zo lui isquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dude WTF ?!??? Ben je wel goed bij je hoofd ?
Was je je auto soms ook voordat je hem naar een poetsbedrijf brengt ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Waarom ga je alles schoonmaken voordat de schoonmaakster komt?![]()
Wie zijn "ze" ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel beleefdheid.
Belgen?quote:
Randdebiel. Randdebiel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Goofisch het volgende:
GOD*^^*&^@^*&%@* Ik heb net alles staan schoonmaken als een ramdebiel.
Je vergeet:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:30 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Randdebiel. Randdebiel!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Er zit best wel een verscheel verschil tussen opruimen en schoonmaken
Dat dus. Anders denkt ze dat ik met een beetje schoon genoegen neem.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:20 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb dat ook gedaan, de keet soppen voor de schoonmaakster komt, dan weet ze iig hoe schoon ik het wil hebben. Opruimen doe ik ook altijd eerst, ik vind het zonde van de poetstijd als ze eerst de puin moet ruimen.
In een opgeruimde kamer sop je de boel sneller goed schoon dan in een niet opgeruimde kamer.
Kids moesten vroeger (toen ze nog thuis woonden) ook voordat de poets kwam alles van de vloer ruimen.
Fijn een poets over de vloer, sukses er mee en geniet ervan.
En doet ze ook de strijk?
Klein truukje van de schoonmaaksters:
Ze zetten alles net ff anders trug, zodat jij denkt/zit dat ze alles gedaan hebben en overal geweest zijn.
Stink er niet in
Als je meerdere poetsen gehad hebt, weet je dat niet voor allemaal schoon hetzelfde schoon is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:30 schreef onearmedman het volgende:
Schoonmaken omdat je bang bent dat de schoonmaakster je huis vies vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |