En ik danquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:30 schreef GimmeGore het volgende:
das een blaarkop
veel te laat. En blijkt maar weer wat voor boerin ik eigenlijk ben
thee shall die thenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
WOW! 666 als punten aantal.... misschien een mooi moment om te stoppen......
Isaac Hayesquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:47 schreef Rucebo het volgende:
Wie?(Covington, 20 augustus 1942 – Memphis, 10 augustus 2008) was een Amerikaans soul- en funkmusicus en acteur. Hij kreeg vooral grote bekendheid met de soundtrack Theme from Shaft voor de blaxploitation-film Shaft uit 1971. In latere jaren kreeg hij bekendheid bij een nieuw publiek door zijn stem te verlenen aan het karakter Chef in de animatieserie "South Park".
dat gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
WOW! 666 als punten aantal.... misschien een mooi moment om te stoppen......
Klopt vind het spel te leuk en ben te rooms om op dat demonengetal te stoppen.quote:
quote:
Neu wat recenter.....quote:
Nope.... de Tempeliers zitten dichterbij. Het was de snelst groeiende geloofsstroming in Amerika.quote:
Nope.... Ze dragen ook wel een celice......quote:
Denk aan Maradona hooghoudend op Life is Life......quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef Rucebo het volgende:
Ik wist dat het daarvandaan kwam, maar kan echt niet op de naam komen...
Dat is een gedeelte idd...... God's werk betekend de naam.....quote:
Burnett +1quote:
Ik denk dat hij in slaap is gevallenquote:
of hij is vergeetachtig aan het wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in slaap is gevallen
De F5 maakt overuren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |