Het is volgens mij massief MDF en loodzwaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef klusfoobje het volgende:
metalen tafel of hout?
gebruikte look is erg In he![]()
Ik zou trappenlak nemen...als ik dan toch moest kiezen.
Daarom moet je lak dus ook altijd in hele dunne laagjes aanbrengen en goed laten uitharden voor je de volgende laag erop harkt... zodra de bovenste laag droogt vormt het een luchtdichte afsluiting waardoor alles eronder nooit meer zal drogenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:45 schreef menkaa het volgende:
de mdf tafels die ik maak worden altijd afgelakt in een 2 componenten lak in een kleur waarna ze nog 2 lagen doodmat blanke 2 componenten lak erover heen spuiten zo blijft de kleur behouden en zullen kleine krasjes alleen de blanke lak beschadigen en blijven de tafels mooi. ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad
nooit geen 1 componenten lak zoals boten verf laten spuiten, deze blijft altijd zacht, alleen de toplaag hard uit waardoor de onderlaag zacht blijft
volgens mij zijn daar ook anti-slip-versies van te krijgen waar een soort zand-achtig spul in zit; geeft een wat ruwere ondergrondquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef Sorella het volgende:
Die 2 componentenlak is die ook aan teraden om de trap aftelakken als die geverfd is of wordt dat te glad ?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:40 schreef AnneX het volgende:
hé dank je Menkaa voor het delen van je praktische ervaring.
Vraagje: ...worden altijd afgelakt ... bedoel je toch niet met de hand?
En, als het niet te vrij is: heb je een voorbeeld/foto van het eindresultaat?
hehheheh, een verkapte " als-je-uhm-bij-het-vuil-zet-laat-dat-dan-even-weten-want-dan-pluk-ik-het-daar-weg-opmerking"quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
hehheheh, een verkapte " als-je-uhm-bij-het-vuil-zet-laat-dat-dan-even-weten-want-dan-pluk-ik-het-daar-weg-opmerking"![]()
En dan geef je 'm wel weg aan een ander, lekker ding ben jij...quote:
Na dat plaatje op MP te hebben gezien ben ik overigens blij dat het niet mijn tafel is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |