quote:Op 22 September 2009 11:32 schreef DragoriXX het volgende:
Overigens, als deze echt de jouwe zijn, paar is leuk
en je bent wel een enorme baas
[..]
Baas?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:21 schreef PartyAmber het volgende:
Als ik tenminste de pm's mag geloven !
Voorbeeldje :
(Ik maak de afzender even onherkenbaar met X'en)
[..]
Zoek een echte.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Baas?Oh en paar = paars uiteraard
Ik ben nog steeds op zoek naar een betere versie van die foto overigens![]()
Die heb ik al, maar die draagt enkel zwart (en grijs en wit)quote:
Open dan niet vlak voor haar verjaardag een topic met "wat moet ik haar voor cadeau geven" want bij deze heb je al een tip.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar die draagt enkel zwart (en grijs en wit)
Verrek, daar heb je een goed punt...nadeel > dat is pas augustus volgend jaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open dan niet vlak voor haar verjaardag een topic met "wat moet ik haar voor cadeau geven" want bij deze heb je al een tip.
Met dierendag misschien? Sinterklaas surprise? Kerst? Augustus is te lang wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verrek, daar heb je een goed punt...nadeel > dat is pas augustus volgend jaar
Ik wacht wel tot begin volgende week. Anders heb ik er niks aan nu (rode zee en zulksquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dierendag misschien? Sinterklaas surprise? Kerst? Augustus is te lang wachten
Ach, een echte man...etc etc.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot begin volgende week. Anders heb ik er niks aan nu (rode zee en zulks)
De zeeman wil wel, maar de zee nietquote:
Idd, jij bent iig echtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Maisnon het volgende:
Tevens neppe shit. Ik heb genoeg van al die Krentenbollers
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:38 schreef Florian_ het volgende:
Je bent inderdaad een baas, TS.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |