Als ik het goed begrepen heb wel, zag het vanmorgen op teletekst en dacht er nu weer aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Losse vertrektijden? Dus de bus komt op een willekeurig moment?
Dat zou mooi zijn als de bus om de 10 minuten - uiterlijk elk kwartier komt. Helemaal op tijd rijden doen ze toch nooit + je bent altijd wel 5 minuten te vroeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Losse vertrektijden? Dus de bus komt op een willekeurig moment?
Juist. Iig beter dan de Syntus, die rijdt tijdens de spits gepland elk kwartier, in de praktijk echter soms zo om de 40 minuten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:21 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn als de bus om de 10 minuten - uiterlijk elk kwartier komt. Helemaal op tijd rijden doen ze toch nooit + je bent altijd wel 5 minuten te vroeg.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb liever een hendig sjieke kar
Ik moet 2 bussen nemen, dus het is wel irritant jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat is toch irritant? Als een bus precies op de trein aansluit neem je die, maar als ze op willekeurige tijden komen moet je voor de zekerheid 20 minuten van tevoren al bij de bushalte gaan staan?
Ha bedrijven die niet kijken naar de consument moeten direct failliet gaan, failliet gaan zeg ik!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, als er geen vaste tijden zijn, is er ook geen vertraging .Lekker makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |