Je vergeet het stukje wat'ie ervoor zegt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Biels het volgende:
"Als ik ze maak zijn ze altijd mooi". Volgens mij heeft hij 3 goede goals gemaakt.
waarvan 2 in eigen doel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Biels het volgende:
"Als ik ze maak zijn ze altijd mooi". Volgens mij heeft hij 3 goede goals gemaakt.
Nee hoor. Ik bedoel dat van zijn doelpunten lang niet al zijn goals mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje wat'ie ervoor zegt.
Dan moet je gewoon je pilletje weer even innemen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef Remsjo het volgende:
Dat ie een mooi doelpunt maakt oke, daar mag hij gerust blij mee zijn. Ik bedoel, ik maak ook wel eens mooie doelpunten op de training maar hij moet niet doen alsof ie nu weet ik veel wat is. Hij komt nu op mij over alsof ie naast z,n schoenen loopt
Dit is natuurlijk een verzameling antwoorden die achter elkaar gezet zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef Remsjo het volgende:
Dat ie een mooi doelpunt maakt oke, daar mag hij gerust blij mee zijn. Ik bedoel, ik maak ook wel eens mooie doelpunten op de training maar hij moet niet doen alsof ie nu weet ik veel wat is. Hij komt nu op mij over alsof ie naast z,n schoenen loopt
De klacht was toch de uitspraken van Vlaar? Ga je nu ook de goal afkrakenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef Remsjo het volgende:
En dan nog wel tegen de Harkemase Boys. Dit is een vereniging wat in de zaterdagcompetitie C uitkomt. De selectie zijn allemaal veredelde schilders en timmermannen bij elkaar die in de rust al een bak Jupiler opentrekken om vervolgens nog ff 45 min de wei in te gaan en daarna direct de 3de helft te gaan vieren waar ze doorgaans beter in zijn dan de hele 1ste en 2de helft bij elkaar.
Als je naar die spits kijkt van Harkemase Boys, die staat gewoon met z,n handen in z,n zij waardoor Vlaar de bal 5/6 x goed kan leggen. Zoveel tijd krijg je tegen PSV, Twente of VVV niet hoor.
Nee het niveau van de tegenstander.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De klacht was toch de uitspraken van Vlaar? Ga je nu ook de goal afkraken
Ja want in de eredivisie doen ze dat allemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee het niveau van de tegenstander.Die spits moet daar z,n longen uit z,n lijf rennen en jagen als een dolle op die bal maar niet met z,n handen in z,n zakken toe gaan staan kijken
troll.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef Trannellius het volgende:
Tering. Dat is een schot welke iedere idioot zou kunnen maken, en dan gaat hij er een beetje trots op zijn
Heb je überhaupt verstand van het spelletjequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die spits moet daar z,n longen uit z,n lijf rennen en jagen als een dolle op die bal maar niet met z,n handen in z,n zakken toe gaan staan kijken
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je überhaupt verstand van het spelletje
Stop maar gewoon met posten hier
Als spits zijnde wil je je toch in de kijkers spelen als een club als Feyenoord op visite komt? Ballen afpakken, jagen op de bal, van links naar rechts in lijnen lopen zodat de defensie van Feyenoord ontregelt word, juiste positie kiezen,quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je überhaupt verstand van het spelletje
Stop maar gewoon met posten hier
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als spits zijnde wil je je toch in de kijkers spelen als een club als Feyenoord op visite komt? Ballen afpakken, jagen op de bal, van links naar rechts in lijnen lopen zodat de defensie van Feyenoord ontregelt word, juiste positie kiezen,
Hierbij mag je heus wel die 2 verdedigers van Feyenoord opjagen. Ik bedoel, je hebt nog 10 mensen achter je die wel op hun positie kunnen blijven lopen. Als spits zijnde vind ik dat je gewoon vrij bent in je positie en je eigen helemaal leeg moet hebben gelopen na 90 minuten
*proestquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:32 schreef Agiath het volgende:
Als amateurspits even de backs van Feyenoord afjagen, je kunt ook gelijk pushups maken als de bal buiten de lijnen zijn, dat is zelfs minder verspilling van energie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:32 schreef Agiath het volgende:
Als amateurspits even de backs van Feyenoord afjagen, je kunt ook gelijk pushups maken als de bal buiten de lijnen zijn, dat is zelfs minder verspilling van energie
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ron vlaarwas dat niet die speler die toen werd weggespeeld door Toni
?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ron vlaarwas dat niet die speler die toen werd weggespeeld door Toni te vroeg werd opgeroepen door Marco van Basten:') ?
Hofland zei dat het konquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef koemleit het volgende:
hoe haal je het in je botte harses om vanaf daar te gaan schieten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
Vlaar maakt werelddoelpunt
[tekst..]
Hypocriet ventje[..]
( http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=hypocriet )quote:hy·po·criet de; m,v -en schijnheilige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |