Ik zit me al een half uur het lazerus te google-enquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef amokjeeh het volgende:
Bij deze, de eerste link op google als je Honeywell T8400a zoekt
http://www.gebruikershand(...)leiding-5-32617.html
Kheb het idee dat die knopjes gewoon lam zijn. Zijn van die rubberen indruk knopjes en na 40x indrukken en een beetje schuin drukken en nog maar 40x drukken reageert ie (maar dan heb ik het al zo warm gekregen van dat gehannes dat ie niet meer aan hoeftquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit kan vanalles zijn:
-de thermostaat
-de ketel
-het snoertje er tussenin
De thermostaat zit ongetwijfeld vastgeklikt, een beetje er aan trekken helpt niet?
Ja en daar loop ik dus vast? Krijg dat kreng nergens open?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:29 schreef RemcoDelft het volgende:
In dat geval: openmaken, en de contactjes van de knopjes even schoonmaken als dat kan.
Je begrijpt wel dat dit geen definitieve oplossing is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef Kimberleyyy het volgende:
Ik had vanaf gisteren hetzelfde probleem. Thermostaat uiteindelijk maar van de muur gerukt want de verwarming ging niet meer uit omdat de knopjes niet meer reageerden en ondertussen stond de thermostaat op 25 graden (hoe dat kon?)!. Heb het advies van Lodstar gevolgd, en nu doet ie 't weer. Dus Lodstar, bedankt voor het posten van de uitleg!!
Precies, het zijn klote dingen. De enige optie is vervangen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat dit geen definitieve oplossing is?
Aan te raden is om gewoon een nieuwe aan te schaffen of je moet van knutselen houden.
Om de week herhalen. Of een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:00 schreef Tankgirrrl het volgende:
LODSTAR'S OPLOSSING WERKTE ALS EEN TIERELIER!! Het gummen van de zwarte rondjes op de printplaat deed t em: Bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |