Zij heeft idd niets te verbergen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef De_Hertog het volgende:
Ze neemt dat 'open' in Open VLD wel erg letterlijk als ik zo eens bij Google Images kijk.
Of met de slang zwaaien, maar dan wel op een plek waar je niets stuk kan maken (met de slang of een vliegende pritt-stift)quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Etcetera het volgende:
buizen eraf halen en dat stuk ergens tegenaan meppen?
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Geloof niet dat ik al credits erbij hebquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh, en ik heb m'n 10 Gcredits al weer terug
Of de losse zooi eerst opruimenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Soempie het volgende:
Voortaan maar m'n bureau afnemen met een doekje, ipv daar met de stofzuiger aan de gang.
Ah, een Klippan-bezitterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Ja.quote:
Ervaring?quote:
Gaat meestal snel genoeg inderdaad. Ik gebruik eigenlijk zelden meer publieke trackers, prive-trackers werken veel fijner. Alleen jammer dat demonoid alweer een hele tijd down is..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Geloof niet dat ik al credits erbij hebMaar komt vast wel goed
[..]
Niet echt, ik zie de risico's vaak van tevorenquote:
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef DiabloSam het volgende:
Morgen het vervolg van het leuke meisje verhaal van gisteren!! Heb soms echt het gevoel dat m'n leven een soap is
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar sta je dan, met je cliffhanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |