Daar gaat het niet om. Het gaat erom of het niet hebben betreden van de winkel je geen klant maakt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:58 schreef Inverted_World het volgende:
Ik kan hier alleen uit concluderen dat je een enorme pauper bent.
Moet je om klant te zijn de winkel ook betreden hebben, of niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:11 schreef LaStrange het volgende:
Juridisch gezien is het volkomen kansloos, dat je 't ff weet.
Karretje perkgoed
Ze stonden wel op het terrein?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je om klant te zijn de winkel ook betreden hebben, of niet?
Ah! Nu komen we ergens. Ik had dus, als ik om 8:30 de winkel had betreden, aanspraak kunnen maken op een karretje perkgoed?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Was er laatst niet een Ikea in het buitenland waar de eerste 250 klanten iets zouden krijgen, en ze stonden er met duizenden voor de deur elkaar te vertrappen? Dat willen ze dus voorkomen met de bonnetjes.Je hebt wel gelijk dat de mensen nog geen klant zijn als ze alleen het bonnetje hebben gekregen en weer naar huis gaan, maar dit is wel een begrijpelijke maatregel.
je bent pas klant als je iets bij de kassa afrekent, anders ben je gewoon bezoeker van de winkel, potentiële klant dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha! Dus die lui die wel een bonnetje hadden en verder niets gekocht hebben, zijn dus geen klanten. In essentie moet er dus staan "de eerste 25 personen die een artikel kopen krijgen een karretje perkgoed".quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
je bent pas klant als je iets bij de kassa afrekent, anders ben je gewoon bezoeker van de winkel, potentiële klant dus.
Of moet je zelfs iets gekocht hebbende?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het terrein van de winkel is al genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:58 schreef Inverted_World het volgende:
Ik kan hier alleen uit concluderen dat je een enorme pauper bent.
Misschien omdat ze dan alleen iets heel erg kleins pakken en met een bonnetje hoeven ze zich niet te haasten. Dan kunnen ze nog even rondkijken en eventueel wat meer spullen kopenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Rare actie van de winkel, wat is er mis mee om gewoon de eerste 25 betalende klanten bij de kassa te nemen?
Omdat dan iedereen bij de kassa staat te dringen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Rare actie van de winkel, wat is er mis mee om gewoon de eerste 25 betalende klanten bij de kassa te nemen?
In jou belevings wereld wel, maar in de belevings wereld van een winkel kan een bezoekers ondanks dat deze niets koopt ook een klant zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
je bent pas klant als je iets bij de kassa afrekent, anders ben je gewoon bezoeker van de winkel, potentiële klant dus.
Daarbij komt ook nog dat ze de bonnetjes voor de openingstijd al hadden weggegeven, dan maak je dus als klant al helemaal geen aanspraak meer op de prijs.
Zou het niet om de 'intentie tot kopen' gaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom of het niet hebben betreden van de winkel je geen klant maakt.
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Is er een wettelijke definitie van 'klant', dan?
Erm... er is ook nog zoiets als 'maatschappelijk verkeer' en dan durf ik het aan dat TS geen gelijk heeft. Immers: de mensen die in een supermarkt rondlopen, noem ik ook gewoon klanten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef Igen het volgende:
Conclusie: Iemand die niks koopt is geen klant. TS heeft daarom gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |