Eerstejaars filosofie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:45 schreef iklasniet het volgende:
Ergens is het best grappig dat men hier klaagt over arrogante betweterige eeretejaars, terwijl men zelf als arrogant naar voren komt door te pretenderen alles beter te weten (dan een eerstejaars).
Nee, ik gebruik woorden als 'pretenderen' en 'men' om intelligent te lijken, want dat zijn fet moeluke woorden l0lz!!!11!quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je brood wilt eten dan kun je dat ook in de supermarkt kopen. Maar daar heb je ook geen inzicht voor nodig. Als het begrijpen van woorden voor jou lastig is dan zou wellicht een digitale woordenboek een oplossing kunnen zijn. Blijkbaar heb je daar moeite mee.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef TNA het volgende:
Studenten die net een paar weken studeren, voornamelijk bij rechten, die vervolgens over alle rechtszaken in de hele geschiedenis een mening hebben omdat ze een paar interessante woorden hebben geleerdZaken waar het OM, advocaten en rechters zich jaren over buigen, daar hebben de nieuwe rechtenstudentjes wel even een oplossing voor. Ga eerst eens bewijzen dat je wat waard bent i.p.v. overal een grote bek over te hebben.
Klacht: studenten zonder enige kennis en ervaring die denken alles te weten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb dat ook in mijn veld van expertise, dat wanneer er nieuwe werknemers komen, dat ze direct denken te weten hóe je op de juiste wijze producten in vakken plaatst. Dit is natuurlijk onzin, want hier komt wel even meer bij kijken dan simpelweg de krat pakken, leegrapen en in de schappen zetten.
Om maar even aan te geven: jhet is bijvoorbeeld superbelangrijk om altijd goed naar de datum te kijken en het etiket met het plaatje naar voren te draaien.
Ik en mijn collega's grappen in de kantine tijdens de pauze dan ook zo van, 'check die nieuwe, die weet nog niet het verschil tussen de halfvolle en de volle melk !!'
Ik heb dat ook in mijn veld van expertise, dat wanneer er nieuwe werknemers komen, dat ze direct denken te weten hóe je op de juiste wijze producten in vakken plaatst. Dit is natuurlijk onzin, want hier komt wel even meer bij kijken dan simpelweg de krat pakken, leegrapen en in de schappen zetten.
Om maar even aan te geven: jhet is bijvoorbeeld superbelangrijk om altijd goed naar de datum te kijken en het etiket met het plaatje naar voren te draaien.
Ik en mijn collega's grappen in de kantine tijdens de pauze dan ook zo van, 'check die nieuwe, die weet nog niet het verschil tussen de halfvolle en de volle melk !!'
Mogelijke topicwending?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:36 schreef Beauregard het volgende:
Liever een stel gretige eerstejaars, dan een zure, verkapte hbo'er die het allemaal erg slecht trekt.
Die mensen die doorstromen van HBO naar WO bedoel je? Dat vind ik namelijk ook behoorlijk irritant. Ze denken onmiddellijk dat ze hetzelfde niveau hebben als een WO'er, maar ze hebben niet eens VWO gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef Biels het volgende:
Eerstejaars kun je nog wel omvormen, die zijn slechts een semester irritant. Opklimmers zijn het tuig der aarde en klachtwaardiger.
Maar toch de voorsprong claimen, want "ik heb al 4 jaar gestudeerd". Nee hoor, dat heb je niet. Terug in je hok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Die mensen die doorstromen van HBO naar WO bedoel je? Dat vind ik namelijk ook behoorlijk irritant. Ze denken onmiddellijk dat ze hetzelfde niveau hebben als een WO'er, maar ze hebben niet eens VWO gedaan
Ik zou Johannes 6:14 in het Latijns reciteren, kijken hoe dat valt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:36 schreef hoM3r het volgende:
Terechte klacht. De termen Pro deo, 6:162 en ne bis in idem hebben nul gezag als het uit de mond van een kutfeut komt die niet weet hoe hij een Adje Fundum trekt.
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:08 schreef TimMer1981 het volgende:
D'r hangt hier een lucht van een beerput in dit topic...
Misschien hebben zij dat wel gedaan maar hebben zij toch besloten eerst HBO te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Die mensen die doorstromen van HBO naar WO bedoel je? Dat vind ik namelijk ook behoorlijk irritant. Ze denken onmiddellijk dat ze hetzelfde niveau hebben als een WO'er, maar ze hebben niet eens VWO gedaan
Dan verdienen ze het niet eens WO te mogen doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Misschien hebben zij dat wel gedaan maar hebben zij toch besloten eerst HBO te doen.
Jawel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan verdienen ze het niet eens WO te mogen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |