quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:37 schreef appelsjap het volgende:
Zeg dat tegen hun en verveel ons niet met je dagboek verhalen.
Wat toevallig, je bent zelf net een paar weken bezig en je probeert mij er altijd uit te lullen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:37 schreef appelsjap het volgende:
'Over' gemotiveerde studenten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:38 schreef Koewam het volgende:
Arrogante users die klagen op internet op gemotiveerde studenten.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat toevallig, je bent zelf net een paar weken bezig en je probeert mij er altijd uit te lullen.
Voor als je echt niet weet wat je wilt gaan studeren, kan je rechten gaan doen ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hebben mensen hier een obsessie voor rechten studenten. Wel te begrijpen, een toffe studie.
Rechten = Stamp studie, vrijwel geen inzicht voor nodig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hebben mensen hier een obsessie voor rechten studenten. Wel te begrijpen, een toffe studie.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:37 schreef appelsjap het volgende:
Als ik brood wil eten, weet ik de bakker ook te vinden. Dat wil nog niet zeggen dat er bijster veel inzicht voor nodig is om een brood te bakken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar toch weten de mensen de juristen (wij) te vinden als ze juridisch bijgestaan willen worden. Blijkbaar heb je daar toch ''inzicht'' voor nodig.
Als je brood wilt eten dan kun je dat ook in de supermarkt kopen. Maar daar heb je ook geen inzicht voor nodig. Als het begrijpen van woorden voor jou lastig is dan zou wellicht een digitale woordenboek een oplossing kunnen zijn. Blijkbaar heb je daar moeite mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik brood wil eten, weet ik de bakker ook te vinden. Dat wil nog niet zeggen dat er bijster veel inzicht voor nodig is om een brood te bakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |