abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73087330
quote:
AMSTERDAM - Transseksueel Kelly van der Veer is zwaar beledigd door Manuel Venderbos. De presentator van het EO-programma Jong noemde Kelly dinsdag een 'uit de hand gelopen travestiet'.
SBS Shownieuws kondigt Kelly donderdag aan dat ze juridische stappen tegen Venderbos gaat ondernemen. "Ik weet niet of het gaat helpen, maar dan is in ieder geval mijn woede weg."

De opmerking van Venderbos schoot Kelly, die bekend werd door haar deelname aan Big Brother, danig in het verkeerde keelgat. "Hij had me beter recht in mijn gezicht kunnen slaan. Het deed zo'n zeer. Ik heb hier met mijn vuisten op de deur geslagen, echt zo not ladylike."

De EO-presentator gaat diep door het stof. "Om met Máxima te spreken: het was wel een beetje dom. Ik zou het nu anders hebben geformuleerd."

Volgens Venderbos is er een bloemetje onderweg, maar of dat nog veel goeds doet valt nog te bezien. "Het liefst rij ik naar zijn huis en sla ik hem helemaal in elkaar, maar ja, dat kun je niet maken als vrouw zijnde", zegt Van der Veer. "Ik ben niet alleen maar hysterisch, ik ben ook een heel gevoelig mens!"

Venderbos stelt voor een drankje te doen, zodat alles uitgesproken kan worden. "Hopelijk kunnen we elkaars vooroordelen wegnemen." Dat voorstel lijkt echter niet in vruchtbare aarde te vallen bij Kelly. "Ik wil die man nooit zien, hij moet bij mij uit de buurt blijven, ik waarschuw hem echt."

Bron:http://www.nu.nl/achterkl(...)aar-beledigd-eo.html

Arme Kelly he wat triest voor haar, nou maar hopen dat ze geen pijn in haar vuisten(handjes) heeft.
  donderdag 24 september 2009 @ 23:12:19 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73087407
Waarom trek je je dat zo aan van iemand die bij de EO werkt?
pi_73087539
Haar? Het is een man hoor.
pi_73087612
Beetje overdreven reactie van Kelly vind ik. Dat Manuel het niet leuk vond vanuit zijn geloofsovertuiging lag er ook wel bovenop in de uitzending, maar goed dat is elke aflevering zo, toch is het een goed programma.
  donderdag 24 september 2009 @ 23:18:36 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73087618
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom trek je je dat zo aan van iemand die bij de EO werkt?
Die uit de hand gelopen travestiet is nou eenmaal mediageil, zo heeft het weer even aandacht.
pi_73087669
quote:
De presentator van het EO-programma
Ik las penetrator
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 24 september 2009 @ 23:21:41 #7
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_73087725
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Haar? Het is een man hoor.
Wás een man, ze heeft een sekse-operatie ondergaan en is officieel een vrouw. Een travestiet is een vent in vrouwenkleren.
Die gast van de EO zit fout en Kelly reageert overdreven, dramaqueen die ze is
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_73088088
het is en blijft een rare HET die kelly
do you have the guts to smell my nuts?
pi_73088103
je bent zoals je geboren wordt, niet wat een chirurg je maakt, dus een kerel
pi_73088119
Blijft de hamvraag...Zou je haar geven?
pi_73088390
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Blijft de hamvraag...Zou je haar geven?
1 antwoord NEE
pi_73088433
Kelly is al een belediging op zich....
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73088880
Kelly gaat wraak nemen, ze/hij/het weet nog niet hoe, maar wraak nemen zal ze/hij/het! Ah gos, heb haar/het/hem altijd al een triest figuur gevonden.............
pi_73088886
Wie voelt zich nu niet beledigd door de eo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:20:26 #15
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_73089216
quote:
een 'uit de hand gelopen travestiet'.

En tja, ik kan er weinig aan doen maar hoeveel lichaamsdelen ze er ook afhalen of bijplakken, een man blijft een man in mijn hoofd.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_73089376
En toch vind ik de omschrijving wel fitting.
pi_73089437
Mijn hemel, die blijft ook maar bezig met botox en spuiten. Dat gezicht herkende ik amper meer Ja in grote lijnen. Gaat ze Connie Breukhoven achterna?

Ik had alleen het einde van het programma gezien en dacht dat de laatste opmerking van die EO gast, 'het blijft een raar iets', dat mensen zich om willen laten bouwen, de aanleiding van Kelly's reactie was
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73089704
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef MrDrako het volgende:
je bent zoals je geboren wordt, niet wat een chirurg je maakt, dus een kerel
ben je je lichaam of ben je je geest
pi_73090369
Raar ja. Precies wat de hokjesgeest van deze maatschappij zo goed beschrijft.

Ik heb het nooit echt een goede naam kunnen geven, maar alles wat de gemiddelde mens maar een beetje raar vind
word in het hokje zielig of mislukkeling gepropt.

Transseksualiteit word raar gevonden omdat de mensch maar niet wil accepteren dat er meer is dan alleen het lichaam waarmee je geboren word. Elders in dit topic: "Je bent zoals je geboren word" getuigd ook niet al te veel inteligentie.

Dus iemand die met een hart afwijking geboren word, moet maar creperen
van de pijn?
Afwijking, daar gaat het dus om. Nee "we" zijn niet ziek, het is gewoon de
natuur die z'n werking heeft gedaan en ons op de wereld laten floepsen met een lichaam waar we niets mee kunnen.
pi_73090413
"Ik heb hier met mijn vuisten op de deur geslagen, echt zo not ladylike."

Tja, het blijft een vent.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:24:49 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73092165
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 02:43 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb hier met mijn vuisten op de deur geslagen, echt zo not ladylike."
En dat de EO zo racistisch kon zijn!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73093931
Tsjah, je kan er niet omheen dat het gewoon nog een kerel is, die er alleen uit ziet als een vrouw.
pi_73454263
met een gapend gat !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')